Gå til innhold

Diveren Espen Hoff


Step_up

Anbefalte innlegg

Vel håper du er stolt av deg selv Espen Hoff. Stuper deg til straffe. Vi får håpe for din skyld at Brann vinner denne så Start ikke tjener på din dive. Lurer på hvordan Start har det nå som kjøpte slik ett prakteksemplar for fair-play :nei:

 

Edit:Nei, den fikk nok dessverre veldig mye å si for sluttresultatet til slutt!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du virkelig seriøs nå? :roll:

 

vet ikke hvorfor du absolutt vil henge deg opp i alle situasjoner, men ja. er seriøs. klart en situasjon hvor det ikke er nok ballkontakt til at Hoff skal stupe, fort forsegler en jevnspilt kamp hvor Brann blir snytt for straffe og treffer treverket...

Lenke til kommentar

lol se reprisen du, opdal tar beina til hoff. Bedre lykke neste gang =)

 

 

ja dette var jo ett modent innlegg :roll:

 

Jaha! Dette var virkelig en god tråd. Takk for kampen til deg også, godt å knuse Branns 12 mann i dag :)

 

 

tilskuerkampen har jeg ikke en anelse om, men dere er kanskje bra på hjemmebane vanligvis...innrømmer glatt at Branns supportere ikke er noe særlig i motgang...

Lenke til kommentar

Lurer heller på etter hvilken kamp Step-up ikke skal klage på dommer/motstanders spillere etter en kamp hvor et av hans lag er involvert. Da tror jeg heller det er større sjans for at Brann tar seriegull i år..

 

poenget er jo at det stort sett er berettiget. I dag er intet unntak. Kontakten med Opdal er ikke større enn at han bør klare å holde seg på beina. Det synes jeg, så kan du få lov å mene noe annet.

 

Herregud. Dette skjer i HVER JÆVLA KAMP (diving) som spilles. At du skal lage en tråd for at en gjør det mot dere, en spiller som i tillegg ikke har et slikt rykte seg seg, er rett og slett lavmål.

 

at det setter premissene for resten av kampen gjør meg frustrert ja. Når vi hadde en streak på 6 kamper uten tap hvor 3 av kampene er seire, da blir jeg oppgitt over slike handlinger for å få straffe. At vi senere i en jevnspilt kamp blir snytt for straffe og treffer treverket gjør ikke situasjonen mye lysere...

Lenke til kommentar

Altså. 6 kampers streak er ikke det store. Vi er oppe i 23 nå. :) Og når Start vinner 3-1, hvorfor klager du? Uten straffen hadde det vært 2-1. Med andre ord hadde de vunnet da og. Straffer teller ikke som mer enn ett mål de heller. Hva har det med at dere treffer treverket med resultatet å gjøre? Mer deres udyktighet som ikke får den innenfor treverket.

Lenke til kommentar

Det er kontakt, og da er det straffe.

Og du, jeg har ikke nevnt et ord om tilskuerkampen?

 

vanskelig å se derfra. Han hjelper ganske mye til i så fall. Måten Opdal går ned på tilsier ikke at han skal stupe på den måten.

 

godt å knuse Branns 12 mann i dag

 

Den 12 mann=supporterne...

 

 

Altså. 6 kampers streak er ikke det store. Vi er oppe i 23 nå. :) Og når Start vinner 3-1, hvorfor klager du? Uten straffen hadde det vært 2-1. Med andre ord hadde de vunnet da og. Straffer teller ikke som mer enn ett mål de heller. Hva har det med at dere treffer treverket med resultatet å gjøre? Mer deres udyktighet som ikke får den innenfor treverket.

 

den streaken kunne vært mye større hvis ikke Steinar hadde ødelagt hele den første halvdelen av sesongen. når man ser hvor lett Skarsfjord har klart å ta 12 poeng på de 6 kampene før denne, da kunne det sett helt annerledes ut for oss i en (som i fjor)jevnspilt serie.

 

uten straffen så hadde det i en jevnspilt kamp sett helt annerledes ut. vi ble og snytt for en straffe og traff treverket i en dårlig kamp fra Branns side. I de siste kampene så har vi vært bra effektive. I denne kampen så fant ikke noen av lagene forbi før straffen. Hadde det gått ett par minutter til kunne fort Brann tatt ledelsen.

 

 

lol se reprisen du, opdal tar beina til hoff. Bedre lykke neste gang =)

ja dette var jo ett modent innlegg :roll:

Smalt fra rett munn...

 

kan du forklare? kan ikke huske at jeg pleier å skrive lol og bedre lykke neste gang til folk. Hvis jeg har skrevet ett barnslig eller frekt motsvar til deg dj, da beklager jeg...kan ikke huske annet enn at tonen mellom oss to er forholdsvis fin, selv om vi er uenige i mye...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
den streaken kunne vært mye større hvis ikke Steinar hadde ødelagt hele den første halvdelen av sesongen.
Could of, should of, would of.eller som vi sier på norsk: om at, bare, vis så hadde det vært noe annet.

 

nja, er sikker på at vi kunne ha vært i toppen hvis ikke Steinar hadde ødelagt en halv sesong.Og det er jo ikke mange seire ekstra vi snakker om da. Slik Brann har spilt i nesten hele den andre havldelen av sesongen, så har jeg stor tro på det.

 

 

Jeg er nok enig med Erik Mjelde i denne situasjonen her...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...