Gå til innhold

Diveren Espen Hoff


Step_up

Anbefalte innlegg

han åpnet med å snakke om situasjonen, så det fester jeg ikke lit til. Dessuten var det ikke jeg som absolutt skulle dra inn Branns prestasjoner her.

jeg begynte med å kommentere din men bare om at hvis så hadde brann gjort det bedre.

Selv om han sier at han er nøytral, så trenger han ikke være det for det...Solskjær kunne sagt at han var nøytral i en kamp mellom Clausenengen og Molde. Trenger ikke å bety at han er det...

nå bør du slutte helt med dette her, du virker bare mer useriøs.

bare fordi jeg ikke er enig med deg så må jeg være startfan?

det virker som du reflekterer din egen holdning ovenfor Brann til meg og hvordan du mener jeg forholder meg til Start.

beklager du men dropp det og hold deg til saken heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
å fremlegge dine synspunkter som det eneste rette er derimot rett og slett feil.

 

hvilket jeg aldri har gjort. Hvorfor du begynner å finne på slike ting vet jeg ikke.

 

når det ikke skjer begynner du med det som nå har begynt å komme farlig nære grensen til personangrep.

 

jeg har vel meg bekjent aldri gått til personangrep inne på forumet og jeg har vel ikke en gang vært i nærheten...

 

ja jeg vil se hvordan du forsvarer deg ikke "forsvarer" deg i denne diskusjoenen(eller burde jeg skrive "diskusjon"?), da det for meg(og tydeligvis endel andre er klart hva som skjedde i situasjonen du ikke liker.

 

men jeg synes det bare er tullete å:

 

1.si at man kun er i tråden for å hvordan folk gjøre det i en diskusjon.

2.for så å diskutere selv, selv om man allerede har sagt at man bare skal lese i diskusjonen.

 

ja Hoff løp mot keeper uten å trekke seg, ja keeper la seg ned for å stoppe ballen som dermed gjorde at Hoff fikk en hindring som ikke var til å unngå.

 

hva vil du med denne setningen?

 

 

men at du skal begynne å slenge med leppa når folk ikke er enig med deg vil jeg latt vær vis jeg var deg.

 

nok en påstand hvor du prøver å fremstille ting slik de ikke er. dette ville jeg latt være hvis jeg var deg. Er ihvertfall slik det virker...

 

du påstår bastant at Hoff gjorde sitt beste for å få straffen, og bare kunne hopet over løpt rundt latt vær(den siste der er jo mulig men da hadde sikkert ikke Hoff spilt neste kamp).

 

jeg sa vel at han kunne fortsatt den retningen han var på vei, siden han da ganske sannsynlig ikke ville vært borti Opdal. Det var jo og den retningen ballen gikk...

 

dette og de to siste avsnittene blir vi ikke enig i uansett, men jeg skal bare si en ting til. Hvorfor i all Verden prøver du som bor i Søgne(nabokommunen til Kristiansand) å si at du ikke er Start-supporter? hvorfor i all Verden skulle noen argumentere sånn som i det siste avsnittet, selv som Start-supporter?

 

Hva Opdal tenkte eller gjorde synes jeg er irrelevant i denne situasjonen, men som sagt så kunne vi sikkert diskutert dette i flere år uten å bli enige :p ...

Lenke til kommentar

Nei, fordi du kommer fra Søgne, så er du Start-fan. Eller har i hvertfall tatt Starts side...

for 'nte gang her, NEI jeg er ikke startfan, bryr meg fletta om hele start, hva vet du om meg? du vet jeg bor i Søgne men vet du hvor jeg kommer fra, hvor jeg er vokst opp?

for alt du vet kan jeg heie på vålerenga, molde eller brann, men nå har det seg engang slik at jeg ikke heier på et eneste et lag.

 

hold deg heller til tema.

 

som de sier: ta ballen ikke spilleren.

Lenke til kommentar

var det ikke akkurat du step up som mente at om motstanderen gjør en fortredelse så er det greit å ''gjøre litt ut av det'' for at dommeren skal få det med seg? Jo det var det faktigst... Sier ikke at Hoff overdrev, tar bare utgangspunkt i om han gjorde det, noe step up mente.

 

 

Se på 3-1 straffa Brann får i samme kamp da. Moen detter fryktelig unaturlig mtp når småtaklingene slår til, ja det er kanskje straffe, men han kunne helt klart holdt seg på beina.

Lenke til kommentar

Forskjellen synes jeg er at Moen blir tatt, Hoff ikke ut fra det jeg så.

 

Det jeg sa med å gjøre litt ut av det, er stygge ting som ikke blir tatt med mindre man overspiller litt. har ingenting med denne situasjonen å gjøre hvor det aldri var noen forseelse. fortsetter Hoff i den samme retningen han var på vei mot, da er han ikke borti Opdal...

 

Moen blir ut fra det jeg kan se både holdt ganske kraftig, nok til at dommeren bør ta det, i tillegg ser det ut som at Start spilleren får beinet i mellom PVM og rundt slik at han tar høyrebeinet. I tillegg blir vi snytt for en straffe etterpå, så at Hoff oppsøker situasjonen hadde nok veldig mye å gjøre i noe Skarsfjord synes var en jevnspilt kamp...Jævlig surt at det skal ødelegge for oss nå vi kunne klatret enda høyere på tabellen...

Lenke til kommentar

jeg har sagt det før, men to RBK!-supportere og 1 start-supporter og en fra nabokommunen til Kristiansand(som prøver så godt han kan til å få meg til å tro at han ikke er Startsupporter, enda han ikke bryr seg om fotball, men deltar i tråden), får ikke meg til å snu i saken! jeg føler at både bevegelsen på venstrebeinet og løpet hans taler for seg...

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan man får ting til å gå i slow-motion slik at jeg kan vise hva jeg mener. Men Maefteda, se på venstrebeinet til Hoff, se hvordan beina går før han løper i Opdal og se hvor han hadde løpt hvis han hadde fortsatt etter ballen. Jeg snur nok ikke uansett om du er uenige, men se ihvertfall på de tingene først. Hvis du da skriver at du synes at Hoff er helt uskyldig i denne situasjonen så har jeg nok ett par meninger angående det...

 

Dalglish:Deg har jeg allerede tatt med i beregningen(hvis det ikke var en annen fra Steinkjer). Og det er ikke som nøytral. Og grunnen til det har jeg sagt til Dj...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...