Gå til innhold

Diveren Espen Hoff


Step_up

Anbefalte innlegg

den streaken kunne vært mye større hvis ikke Steinar hadde ødelagt hele den første halvdelen av sesongen.
Could of, should of, would of.eller som vi sier på norsk: om at, bare, vis så hadde det vært noe annet.

nja, er sikker på at vi kunne ha vært i toppen hvis ikke Steinar hadde ødelagt en halv sesong.Og det er jo ikke mange seire ekstra vi snakker om da. Slik Brann har spilt i nesten hele den andre havldelen av sesongen, så har jeg stor tro på det.

er jo akkurat det jeg sier jo. om bare, hvis ikke, så hade jo alt vært anderledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ser det ikke slik. jeg anser det som ganske sannsynlig. er ikke mange seire som hadde trengtes for å være i toppen, og slik vi har sett laget har blitt forvandlet, så skjønner man at det må en Nilsen til for å forvandle laget til 0!

igjen så er det akkurat det jeg sier, men vi er langt off topic her nå.

Lenke til kommentar

ingen vits med den smileyen...vanskelig for en keeper å si om en spiller oppsøker kontakten. han er mest opptatt av å ta ballen og å ta den rent...en utespiller kan han enklere for å si om løpet til motspilleren utarter seg naturlig eller om han oppsøker situasjonen. Er ikke alltid så lett for keeper så si noe om det.

 

jeg ser det ikke slik. jeg anser det som ganske sannsynlig. er ikke mange seire som hadde trengtes for å være i toppen, og slik vi har sett laget har blitt forvandlet, så skjønner man at det må en Nilsen til for å forvandle laget til 0!

igjen så er det akkurat det jeg sier, men vi er langt off topic her nå.

 

det jeg har registrert er at du tror at det hadde vært hvis om atte, dersom atte...Det har ikke jeg skrevet at det er...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

jeg ser det ikke slik. jeg anser det som ganske sannsynlig. er ikke mange seire som hadde trengtes for å være i toppen, og slik vi har sett laget har blitt forvandlet, så skjønner man at det må en Nilsen til for å forvandle laget til 0!

igjen så er det akkurat det jeg sier, men vi er langt off topic her nå.

det jeg har registrert er at du tror at det hadde vært hvis om atte, dersom atte...Det har ikke jeg skrevet at det er...

Det er jo akkurat det du sier. :!:

 

ingen vits med den smileyen...vanskelig for en keeper å si om en spiller oppsøker kontakten. han er mest opptatt av å ta ballen og å ta den rent...en utespiller kan han enklere for å si om løpet til motspilleren utarter seg naturlig eller om han oppsøker situasjonen. Er ikke alltid så lett for keeper så si noe om det.

Nå er det nesten kun deg igjen som whiner om den fordømte straffen. Hovedpersonene vet selv best hva som skjedde og begge sier straffe. Det er det ikke tvil om.

Lenke til kommentar

jeg skriver at vi ganske sannsynlig hadde vært i toppen. Får ikke helt det til å bli hvis om atte, dersom atte...

 

Hoff vil selvfølgelig si at det var straffe ja. han oppsøkte jo situasjonen, vil ikke regne med annet. Jeg mener at Opdal ikke vet det best selv, for han har ikke den samme måten å se det på som Mjelde. Men vi får vel bare bli eninge om å være uenige igjen :p

Lenke til kommentar

Meier faktisk? Nå er jeg redd du ser på dette med Start-briller.

Om Opdal faktisk er borti Hoff, så er det Hoff som oppsøker situasjonen og overspiller til tusen. Om Opdal i det hele tatt er borti er det ikke nok til å stupe...

 

Nå må du gi deg....

Det er _ingen_ her inne som har vært enige med deg hittil.

Det var straffe, enkelt å greit...

Syt hva du vil, men gjør det på fotballpuben og ikke her på forumet.

 

For min del... steng tråden, kommer ikke noe nytt ut av dette enn kverulering.

Lenke til kommentar

Meier faktisk? Nå er jeg redd du ser på dette med Start-briller.

Om Opdal faktisk er borti Hoff, så er det Hoff som oppsøker situasjonen og overspiller til tusen. Om Opdal i det hele tatt er borti er det ikke nok til å stupe...

om han idet hele tatt er borti? har du sett den aktuelle situasjonen du snakker om?

 

ja Hoff kunne gjort en av to ting trukket seg fra spurten og garantert mistet sjansen på ballen eller løpe alt som er og satse på å enten få tuppa ballen riktig eller "få for insatsen", jeg vil ialleafll heller se fotball med spillere som gir alt en at de trekker seg unna situasjoner der det kan gå galt/få vondt/ ikke score mål.

 

quote fra nettavis artikkel om akkurat dette:

Espen Hoff mener han ikke kan klandres for å ha konstruert situasjonen.

 

– Han smalt i meg. Jeg forsøkte bare å nå ballen, fikk en tå på den og så smalt han i meg. Jeg hadde ikke sjanse til å stå på beina.

 

– Men du kunne trukket deg unna hvis du ville?

 

– Ja, sikkert ... Men jeg ville jo nå ballen. Den straffen må jo være grei, vel?

Opdal vil ikke refse Hoff

i samme artikkel ligger også video av hendelsen forresten.

Lenke til kommentar

Ja, men du er fortsatt inne på dersom, hvis, whatever-punktet.

 

Hvis RBK hadde vunnet kvartfinalen i CL, så hadde de vært i semifinale... atte, hvis og ditt og datt.

 

Man kan diskutere så mye man vil.

Tabellen lyver ikke.

 

 

Men dette er jo snakk om at vi kunne vært mye høyere oppe hvis han hadde fått en hel sesong. Var ikke jeg som dro inn at streaken våres visstnok ikke var all Verden, men da må jeg dra inn at Nilsen saboterte en halv sesong. En viktig faktor. Tabellen kan jo ikke si noe nå om at Skarsfjord kunne gjort det bedre hvis han hadde fått hele sesongen.

 

RBK i kvartfinale??? er jo ikke en gang sikkert at de kommer seg til CL!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...