Rudde Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet lol, WTF?
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet Er du han some ble omtalt tidligere her? Som han stakkaren som stuka med PCen sin?
Ajnor Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 og der etter 14 timer var pc-en min koblet til nettet Er du han some ble omtalt tidligere her? Som han stakkaren som stuka med PCen sin? Nei, han sitter her enda uten.
Ajaco Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Hahah. Huff. Er ikke bare greit. DEt irriterer meg at det kun selges SteelSeries headset her. Nesten. Jeg vil prøve meg på noe annet for en gangs skyld. Lyst til å prøve logitech.
Niqābninja Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Ai, ikke nok med ulovlig materiale, men avhørt på stedet, litt flaut...! Det er jo ikke sånn at de satt og avhørte han midt i skipet da. Hadde det ikke evt vært flauere om han hadde blitt dratt ut i bilen og bort på politistasjonen?
Slimda Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker.
tyDi Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fillerist beistet! Det samme kan du gjerne gjøre med de kule guttene med Guy Fawkes masker 1
lceman™ Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fillerist beistet! Det samme kan du gjerne gjøre med de kule guttene med Guy Fawkes masker Og onepiecebrukere =) 2
ChristianL Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 (endret) Du får bonus poeng hvis du klarer alle på en gang Endret 21. april 2011 av ChristianL 1
lceman™ Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Du får bonus poeng hvis du klarer alle på en gang Achievement unlocked faktisk!
N1ko Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Hahah. Huff. Er ikke bare greit. DEt irriterer meg at det kun selges SteelSeries headset her. Nesten. Jeg vil prøve meg på noe annet for en gangs skyld. Lyst til å prøve logitech. Er da rikelig med Razer headsett her?
iKent Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Hahah. Huff. Er ikke bare greit. DEt irriterer meg at det kun selges SteelSeries headset her. Nesten. Jeg vil prøve meg på noe annet for en gangs skyld. Lyst til å prøve logitech. Er da rikelig med Razer headsett her? Vært på Siba?
svelemoe Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fantastisk, anmeld jævelen. Det blei ulovlig med laser over 1mW i Noreg i år, så politiet er nok glade for å beslaglegge slikt.
War Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Skulle ha vert der med avbitertanga mi i år. Gikk så mange hlyttalere i 06
N1ko Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Noen som vet hvor jeg kan skaffe et håndkle? Har glemt det, og skulle gjerne likt å vaska meg i løpet av oppholdet
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Noen som vet hvor jeg kan skaffe et håndkle? Har glemt det, og skulle gjerne likt å vaska meg i løpet av oppholdet Vi selger på Chillout=)
Rudde Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Men skjer med folk og grønne lasere? Var en tulling jeg så som fekta rundt med sin mens han pekte på mennesker. Fantastisk, anmeld jævelen. Det blei ulovlig med laser over 1mW i Noreg i år, så politiet er nok glade for å beslaglegge slikt. Jeg er lei idioter med laser som fikk dem ulovlig og haters som deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå