Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som gidder å lage TG i Gigapixler på TG11?

Jeg og en kompis begynte i fjor, men ga til slutt opp da det ble for mye jobb, og programvaren begynte å krangle. Mulig vi gjør et nytt forsøk i år, siden vi har bedre kamera tilgjengelig nå. Bedre kamera med høyere oppløsning = færre bilder :]

Sweet, keep me posted :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nesten jeg skal begynne med hylla nu. har all pyntinga framme alt. må se om jeg finner dete samme juletreet jeg hadde i år :D

Hihi, gleder meg som en Ninja! :ph34r:

HW rekka blir det nok! :D

Trener nin-jutsu, så du gleder deg neppelike mye som meg ;P fikk nesten lyst å ta på meg fult kampsport drakt med maske på TG O.o Juletreninja.

.

Hehe, driver med Viking reenactment.. Fult kamputstyr,Sverd, skjold, hjelm og ringbrynje skal med!

Skrevet

Men apropo temaet Cloud... hvordan har folk tenkt til å utvikle det? til hyllebygging osv. i fjord var det jo noe mer håndfast å gå ut i fra,

Skrevet

Gratulerer, og velkommen inn i TG-Crew :D

Du kommer antakelig ikke til å vende tilbake som deltaker :p

Hehe, kom inni et crew jeg kan klare oppgavene mine på :) Men spørsmål som du sikkert vet noe om: Hvordan er det med crew og overnatting :p? Sover de med de andre deltagerne, eller får vi egne lokale?

Skrevet

Det er soverom, med køysenger, som ligger adskilt fra hallen, slik at du får et mørkt og stille sted å sove.

Ha med sovepose, så slipper du å trekke på sengen hver kveld/morgen eller når du kommer til å legge deg.

Skrevet

Det er soverom, med køysenger, som ligger adskilt fra hallen, slik at du får et mørkt og stille sted å sove.

Ha med sovepose, så slipper du å trekke på sengen hver kveld/morgen eller når du kommer til å legge deg.

Høres fantastisk ut :)

Skrevet (endret)

Hurra for meg som var nr 1337 i køa istad :fun:

ps. En person kjøper fortsatt i snitt 1.52 billetter :)

Endret av Submit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...