Gå til innhold

Sokker i sandalene - tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det. :)

Men jeg tviler på at noen av disse skoene er mer komforable enn joggesko (da med ordenlige såler osv.):

21631-l.jpg

converse-red-02.jpg

Men de behagelige skoene finnes vel, de og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skotøy er faktisk noe som irriterer meg. Det er særdeles vanskelig for en 47er å finne skikkelig sko som føles godt ut samt lufter føttene godt nok. Sandaler gjør jo dette godt.

Hmm, kanskje jeg skal finne frem sandalene mine igjen...

Skrevet

Har aldri brukt sokker i sandaler, men tror jeg dropper å prøve i tilfelle det er så behagelig at jeg vil begynne å bruke det fast. Ser max stygt ut.

Skrevet (endret)

Sokker i sandalene? Det er jo digg.

Selv bruker jeg ullsokker hele året siden føttene mine er temlig kalde og jeg svetter ikke på føttene.

Og hvis det faktisk er varmt, så er det litt deilig med ullsokker i sandalene. Disse rosa er ille fine :)

post-196392-1281105765,1171_thumb.jpg :love:

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 2
Skrevet

Altså, joggesko er jo utrolig harry! Greit nok, relativt behagelig og til sitt bruk. Men til dagligdags? Ikke helt optimalt.. Får litt sånn USA-feel av det. Blå utslitte "folkejeans" med skorta pakka i buksa, joggesko og helst solbriller med oljefargede glass. Dette blir nærmest selve definisjonen på "harry" :)

Man kan få Converse til å bli rimelig behagelige om man putter gode såler i dem. Da ser det bra ut (ikke harry) og man ødelegger ikke foten av det. :)

Skrevet

@Nifty hahaha, må være noe av det morsomste jeg har sett

on topic:

Sokker i sandaler FTW! Sørger for at jeg ikke får gnagsår på føttene.

Dessuten syns jeg hvite sokker i lyse sandaler ser temmelig ok ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...