Gå til innhold

Sokker i sandalene - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at bransjen sliter med navngivingen selv. Da trekker jeg tilbake min kommentar ang. tøffler/sandaler.

Det jeg sliter med, er å forstå hva du mener. Første del av innlegget ditt gir uttrykk for at du står på ditt, mens siste del gir uttrykk for at du ser at du tok feil.

Det jeg sier er at bransjen som lager sandaler og tøfler og whatnot, ikke har noen fast mal på hva som er hva. Adidas kaller sine slippers for sandaler, og det er mye virrvarr rundt hva som faktisk er hva. Derfor trekker jeg tilbake mitt utsagt rett og slett fordi jeg ikke lenger vet hva som er rett.

Lenke til kommentar

Nå er det kanskje en grunn til at jeg ikke uttaler meg så alt for mye om mote og denslags, men jeg ser ikke helt problemet med sokker i sandaler. Synes det er ser helt greit ut jeg, men alt med måte. Så lenge det ikke er sokker som trekkes opp mot kneet eller store ullsokker så. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

En haug av OT-innlegg rundt turisme og pedofili og annen usaklig snakk er fjernet fra tråden. Tråden har et greit og fastsatt tema, la oss holde oss til det herfra.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Hva slags sokker liker dere å ha i sandalene for å gi den optimale kombinasjonen mellom nok lufting og passe varme?

 

Har stort sett brukt hvite tennissokker fra Smart Club, da de er tykke nok til å gi ekstra varme pluss at den hvite fargen gjør at det ikke fanges opp så mye varme.

Lenke til kommentar

Joa, men hvis sokkene er for tynne kan det bli litt kaldt på kveldstid når man er ute på byen og sånt. Hvis man har hatt en kveld på dansegulvet blir man gjerne litt svett på beina, og da kan det fort bli litt kjølig med for tynne sokker når man står i taxi-kø. Kombinasjonen jeg har funnet gir meg optimal kjøling, men samtidig passende varme når sola går ned!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sokker i sandalene er seriøst no-go. Da kan du like godt gå rundt med joggesko sammen med nymotens klær.

Joggesko er like ille som sokker i sandalene, og om det er noen her som bruker joggesko til vanlig, så er dette grunnen til at folk synes du ikke er kul! :wee:

 

Jeg har aldri eid annet enn joggesko de siste 20 årene, og går med det til hva som helst. Det er mer hvilken setting man er som avgjør skovalget. Skal jeg i begravelse, bryllup og slikt børster jeg støv av penskoenen som ligger begravd innert i skapet....ellers, joggesko. Joggesko er dig som bare det, akkurat som sokker i sandalene :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sokker i sandalene er seriøst no-go. Da kan du like godt gå rundt med joggesko sammen med nymotens klær.

Joggesko er like ille som sokker i sandalene, og om det er noen her som bruker joggesko til vanlig, så er dette grunnen til at folk synes du ikke er kul! :wee:

What the? Siden når ble dette umoderne? :dontgetit: Går stort sett bare i joggesko, jeg ... :yes:

Lenke til kommentar

Sokker i sandalene er seriøst no-go. Da kan du like godt gå rundt med joggesko sammen med nymotens klær.

Joggesko er like ille som sokker i sandalene, og om det er noen her som bruker joggesko til vanlig, så er dette grunnen til at folk synes du ikke er kul! :wee:

Er ikke noe galt med joggesko..tulling

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du mener mote er så viktig at man skal voldta beina, ved å gå i "moteriktige" sko?

 

Jeg ser forresten ikke problemet med joggesko; det er deilig å gå i og jeg synes det ser kult ut. :!:

 

Edit: For å gå litt on-topic, så mener jeg det samme om sandaler. :wee:

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar

Nei :) sålenge du trives å gå i joggesko er det fint for deg, det viktigste er at man føler seg vel, og triver med den klesstilen man har.

Jeg personlig syntes bare det ikke passer til noe annet enn trening.

 

Og man ikke voldta beina sine ved å gå i "moteriktige" sko, joggesko er ikke det mest behagelige å gå i bare man har riktig størrelse i hva man velger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...