Gå til innhold

Sokker i sandalene - tråden


Anbefalte innlegg

Jeg bruker nesten alltid sandaler, og da alltid med sokker i (helst av samme farge).

Sandaler er luftige, lette og enkle å ta på seg. Dette gjør dem blant annet til ypperlige innesko.

 

Å få skotøyet mitt kritisert og fordømt av folk med tettsittende, gjerne illeluktende skotøy er alltid en glede for meg. Da kan jeg nemlig fortelle ham/henne at sandaler er best, og at sokker er en selvfølge for komforten. Har enda ikke hørt et godt argument for at man ikke kan bruke sandaler og ha æren i behold samtidig.

Endret av PrincepBaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er definitivt en tøffel.

 

Men om sommeren, når jeg bruker sandaler, går jeg i sokker.

 

Hvorfor? Sandaler gnager både her og der på beina mine, og har opplevd gnagsår når jeg ikke bruker sokker. Derfor bruker jeg sokker og sandaler.

 

Ser bra ut? Ser dårlig ut? Jeg er en datanerd, jeg har viktigere ting å tenke på.

Lenke til kommentar

Samme grunnen til at brylkrem og piquet er fordomsfullt.

 

Jeg tror du har misforstått ordet fordomsfull litt.

 

Det tror ikke jeg! Jeg vet selv hvem jeg har fordommer mot og ikke.

 

Et eksempel er avataren din som sier meg at du liker piquet og muligens bor på vestkanten! Ikke sikkert at det er sant, men det er et strålende eksempel på fordommer.

 

Min avatar sier at jeg er en barnslig fyr som i all hemmelighet liker pokemon!

 

Innlegget ditt bekrefter jo bare at du ikke vet hvordan man bruker ordet fordomsfull.

Lenke til kommentar

Det er definitivt en tøffel.

Mener du meg, eller skotøyet? I mine øyne skal en tøffel være lukket i fronten. Det er ikke mine sandaler.

En tøffel trenger ikke være lukket i fronten. En tøffel er kjent for at det bare er en såle samt noe som fester den til foten, som det som går over. Sandaler er også laget for primært innebruk.

En sandal festes med en stropp eller noe lignende, og er ment for å brukes ute.

Lenke til kommentar
pga det er jo lette sommer sko elle strandsko og da skal du ikke gå med sokker i dei . =)

Hvorfor? Hvem har sagt det? Hvem har bestemt at sokker ikke skal brukes i sandaler?

 

Jeg sliter med at vanlige sko blir alt for varme, og hadde da foretrukket å bruke sandaler og sokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...