Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg elsker alle bitre haters her inne.

 

8274.gif

 

 

 

Edvald må lære seg og være litt tøffere i slutten, gav bort posisjonen sin alt for enkelt. Renshaw er antageligvis den beste opptrekkeren i feltet. Uten han hadde aldri Cav vunnet i dag. Smart og lur manøver fikset en enkel seier for Cav nok engang.

 

Synd for Edvald, men han må ikke gi seg så enkelt.

Endret av Shurger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

endelig ferdig med de flate etappene for en stund :thumbup: , nå begynner faktisk det touren handler om. skal bli spennede å se favorittene ta en større del av oppmerksomheten. godt fornøyd med Eddy på en så flat spurt. hans styrke er nok en mer tøffere avslutning. lukter klassikere på Eddy i framtiden.

Lenke til kommentar

Noen flere som synes Garmin satser litt feil??

 

Jeg tror de burde satse litt mer på en rytter, istedenfor litt her og litt der. De kunne jo prøve på grønn trøye f.eks.

 

Føler de kanskje er redd for at de i ettertid skal tenke de satset feil, dersom den spesielle rytteren mislyktes. (Men er kanskje det mest fair med Thor og Tyler på samme lag?)

 

Hvem tar grønn trøye? Hvem tar gul? Blir Edvald gul-trøye utfordrer i fremtiden?(tviler)

Lenke til kommentar

Jeg er stort sett enig i det du sier og du har et godt poeng. Dog tror jeg det er litt av personligheten til Vaughters og jeg tror det faktisk er det som gjør laget såpass proft, selv om jeg ikke forventer noe enormt i fjellene. Vaughters er en knall type, men han får kanskje planlegge litt bedre til neste år.

 

Svært vanskelig å si hvem som tar den grønne trøyen. Tror det ender opp med en kjempe duell på Champs-Élysées med Cav innblandet. Blir ekstremt spennende!

 

Drar nedover til Frankrike nå. Skal prøve å få med meg den 17. etappen til Montpellier. Blir storartet!

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Har faktisk troen på at den grønne trøya kan bli avgjort i Paris. Det mest sannsynlige er at Cavendish tar etappen til Montpellier, og mye ligger til rette for at han fikser Paris også. Men det virker for meg som om Gilbert har enorm kjøre- og ikke minst viljestyrke, og kan kapre mange poeng på de innlagte spurtene i fjellene, dersom han bare vil.

 

Angående hvem jeg helst vil skal vinne, er vel egentlig Gilbert, da han virker som en likandes kar, men samtidig synes jeg også Cavendish har blitt mindre rasshøl enn det han var før - kan det være noe sannhet i det? Og rasshøl eller ei, er imponert over jobben HTC gjør som et lag for å vinne denne trøya.

Lenke til kommentar

Synes at en fyr som Gilbert, som ikke er i nærheten av å vinne en flat spurt skal vinne en poengtrøye(som burde vært en sprintrøye) blir helt feil. Det har jeg gjort før også og synes at det burde vært en trøya for de beste spurterne.

 

Følte de prøvde på det i år med det nye poengsystemt siden det nå blir 2 spurter på hver etappe. Men det kan jo fort skje at en rytter som Gilbert fosser fra Cavendish nå i fjellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...