Gå til innhold

HTC Desire HD og Desire Z nærmer seg


Anbefalte innlegg

xt9 systemet til htc gjør -a om til æ,å, -o om til ø og -e om til æ. men noen av tinga den fåreslår er litt iriterende til den lærer seg de orda du bruker mest. hadde uansett vært ønsklig med egene fysiske taster. for det krever litt ekstra å skrive når 3 viktige vokaler mangler fra tastaturet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billigaste totalpris på Telenor sin nettbutikk er sånn ca 2504. Eg brukar uansett telenor, så då kostar ikkje telefonen meg noke meir enn det :)

Har vanvitig treg internettlinje, så har ikkje anledning til å dobbeltsjekke. Men fint om noken andre kan. Men eg er rimelig sikker på at dette stemmer.

 

Kva meiner du kjeLL ? Eg er lite inni dette med android og oppdateringar :) Blir eventuelt min første tlf med android os

Lenke til kommentar

Noe nytt om HD eller? :)

Ikke mye tydeligvis :D

 

Vel, den blir ganske sikkert lansert den 15. så da får vi sjekket de offisielle specsene. Det jeg synes er litt snodig, er at tiden nærmest har stått stille det siste året, hvis vi sammenligner HD2 med Desire HD sine specs :hmm: - og nå som 2-kjerne kommer, er det kanskje så man må vente litt til hehe

Lenke til kommentar

HTC Desire HD er offisielt annonsert og som forventet skiller den seg fint lite ut fra EVO 4G.

 

http://www.engadget.com/2010/09/15/htc-desire-hd-first-hands-on/

 

Jeg kan rett og slett i begripe at det skal ta månedsvis å dytte inn en GSM chip og gjøre noen små endringer fra EVO eller HD2.

Klassisk HTC og favorisere det amerikanske markedet selv om det ikke engang er det største:(

 

EDIT: Viser seg at Desire Z også er offisielt annonsert. KLiss lik som T-Mobile G2 men med sense.

 

http://www.engadget.com/2010/09/15/htc-desire-z-hands-on/

 

Hvis den får en fornuftig pris blir det ny telefon på meg:D

Endret av Timster
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...