Gå til innhold

HTC Desire HD og Desire Z nærmer seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Android 2.2 er tilgjengelig ja. Gå på innstillinger -> Om telefonen -> Oppdateringer av systemprogramvare -> Trykk på "Sjekk nå"

 

Da burde du få mulighet til å laste ned Froyo. Anbefaler å være koblet til wifi og du må ha minst 25mb ledig på telefonen for at du skal få den innstalert.

Lenke til kommentar

Android 2.2 er tilgjengelig ja. Gå på innstillinger -> Om telefonen -> Oppdateringer av systemprogramvare -> Trykk på "Sjekk nå"

 

Da burde du få mulighet til å laste ned Froyo. Anbefaler å være koblet til wifi og du må ha minst 25mb ledig på telefonen for at du skal få den innstalert.

 

Jeg får ikke opp noe. Min Desire er ikke operatørlåst og kjøpt i Norge.

 

Edit:

Jeg har Modellnummer A8181

Endret av nostrum82
Lenke til kommentar

Går og går!

 

Det er noen som klarer uoffisielt å kjøre Android og Linux oppå Windows Mobile! Muligens vil vi se et fullverdig ROM en gang i fremtiden, men hvorfor ikke bare kjøpe en Desire HD da?

 

Går aldeles strålende for meg. Det du sier er vel ikke riktig heller. Den starter WM for å boote opp Android, men den kjører ikke oppå. Kjører en egen Kernel.

 

Versjonen med Sense var ikke kjemperask, versjonen uten Sense fungere helt uten problemer. Kanskje litt høyt batteriforbruk, men holder ikke så langt unna en dag med normal bruk. Kjører man litt spill og slik holder den ikke lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bruker man kompakt qwerty er ikke æøå no problem. og ordboka er ganske fleksibel på desire. det som er plagsomt er at scandinavian keybord(app) ikke funker på desire 2.2 , jeg har ivertfall ikke hatt no lykke med det. savner keyinnputt systemet fra 5800 :p

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

bruker man kompakt qwerty er ikke æøå no problem. og ordboka er ganske fleksibel på desire. det som er plagsomt er at scandinavian keybord(app) ikke funker på desire 2.2 , jeg har ivertfall ikke hatt no lykke med det. savner keyinnputt systemet fra 5800 :p

 

Ja eg tenkte på Desire Z. OM den har fysiske æ-, ø- og å-tastar

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...