Gå til innhold

Starcraft 2 - Replay-tråden! Les førstepost før du uploader! (Oppdatert 17.10.10 - LES FØRSTEPOST!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt er det ekte TLO. Han er tysk, og spiller på europeisk battle.net. Han er i diamond league, ranket som ~20 i verden ifølge sc2ranks.com. Og microen hans i det gamet, var veldig lovende.

 

Edit: Er kun 3 stk som heter LiquidTLO. Kun én av de er i diamond. Og han vi så på replayen der var soleklart en diamondplayer.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Morsomt game jeg hadde istad på high orb(?). Spilte 2v2 random og selvsagt disconnecter teammate etter et par minutter. Jeg fortsetter matchen for å se hvor raskt de greier å ta meg (trudde de kom til å ta meg innen 10-15min). Det betyr altså at jeg spilte som både Terran og Protoss (Spiller zerg til vanlig, så ble litt WTF gjør jeg nå :!:).

 

Never give up! Never surrender!

 

TPvTP

1v2- Marine Ghost Medivac.rar

Lenke til kommentar

Etter to tap som ødela den flotte win-streaken min fikk jeg denne DEILIGE comeback-matchen. Dette er noe som gjør at man smiler litt ekstra! Her blir jeg knust i starten, men klarer å redde 2 barracks og command centre. Jeg er veldig fersk i SC, men har spilt WC3 en del før.

 

NB: Jeg var i svært dårlig humør etter to protoss-tap, og den kommentaren der han spør om jeg tror jeg har en sjanse til å vinne får virkelig glasset til å renne over :S Men, må skjerpe meg litt!

 

 

Terran (meg) vs Protoss

tips, når du ble rushet og hadde en reaper i basen. du skulle bare latt den ødelagt nexusen når du løftet opp bygningen. Han hadde ingen workers, hadde du tatt nexusen og løftet opp bygningene så hadde det vært GG allerede der :)

Lenke til kommentar

Ganske kort replay av meg vs en fyr på ladder som jeg spilte nettopp. Han går 2gate robo, og jeg går Kowi-build -> Voidrays. Dette her forventer han ikke, og rager selvfølgelig når VR'en min er i mainen hans, osv. Vi snakket også etter gamet, der han følgte opp sin irritasjon. :)

 

Dersom du ikke vet hva Kowi-buildet er, så er det et counter til 10/12 gate, korean warpgate(4gate med pylons i main), og generelt alt annet som inkluderer 70%+ zealots.

 

Kowi-build.

 

 

9Pylon (nær nexus)

Chrono 2 probes når Pylon er ferdig

12 Gate, scout

Chrono 2 probes til etter gate.

14gas

15 gate

16 Core

16 Pylon

Chrono 2 probes dersom du scouter at du ikke kan vinne snart, hvis ikke, spar til warpgate

18 (Når core er ferdig) Chrono 2 stalkers, send de til mainen hans for lett harass).

22 Gas#2

 

 

Etter dette er buildet ganske fritt, og du kan gå over til et normalt midgame.

 

Ja, jeg vet at macroen min glapp litt utover i gamet, flere voids + noen zealots hadde løst dette, tror jeg.

 

Edit: Fant et replay der jeg sniker inn tech med warp prisms, ganske sårbart, men utrolig lurt dersom det blir timet skikkelig :D

fizzwidget vs Lukje PvP DO 8-).rar

fizz vs Metti PvP.rar

Endret av Fizzwidget
Lenke til kommentar

Fizzwidget, du kan pakke den inn i en .rar eller .zip fil, så får du lov :)

 

Edit: WAT. Det er TLO jo! Kult.

Selv tviler jeg sterkt på at dette var den ekte TLO. kanskje vist det var hans første Protoss kamp eller noe. Har sett en del kamper av TLO og han er mye flinkere med micro enn dette.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...