Gå til innhold

Starcraft 2 - Replay-tråden! Les førstepost før du uploader! (Oppdatert 17.10.10 - LES FØRSTEPOST!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nettopp den morsomste matchen i SC2 så langt (2v1), selvom den varte i 50 minutter. Jeg er helt svett jeg nå. :!:

 

Jeg fikk selvfølgelig en teammate som ikke var så veldig teammate alikevel. Han stakk etter rundt 1-2 minutter, så dermed endte jeg opp aleine mot to andre. Men neida, klarte å vinne jeg. Såvidt iallefall. Han ene bare nekta å gi opp og klarte faktisk nesten å slå meg. Men han måtte etterhvert kaste inn håndkleet han også.

 

Denne replayen er 50 minutter med pure entertainment. Det var ihvertfall pure entertainment å spille den. :p

2v1 win - Dritmorsom match.rar

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Fnis. Legger ved min første placement. Jeg spiller zerg, og aner ikke heeelt hva jeg driver med og har adrenalinet langt oppe i huet :wee: . Litt kjipt at han vant med hovedhæren sin.

 

Noen tips til hvordan jeg, som ikke aaaaltfor god spiller kan kontre det? Og ja, jeg var stressa under kampen og gjorde sikkert det rutinerrte ser på som rare :wee: .

 

Kos dere! Vorspielmat det her.

First MP match as zerg.zip

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg ikke passer som StarCraft 2 trener :p

 

Prøvde og lære en kompis av meg og spille Terran...jeg spiller alltid Protoss men har spilt litt Terran. Snakket med han over Skype (Han tok 1v1 mot AI på Medium) og samtalen foregikk omtrent slik:

 

"Husk og bygge SCVer"

"Hvordan går det med Barracks?"

"Få ut konstant Marines"

"NEI ikke que opp mange marines sammen, det er dårlig Macro"

"Hvor blir det av de SCVene?"

"Få opp Factory ASAP"

"Du trenger flere SCVer"

"Nå har du glemt og bygge marines konstant"

"Også trenger du Starport"

"Så var det dette med SCVer da..."

 

Og slik foregikk hele gamen :p

 

Replay her: http://thereall.com/starcraft/thereall/index.php?dir=Replay%2FUnsaved%2F&download=Jungle+Basin.SC2Replay

Lenke til kommentar

Unnskyld bruken av ord, men jeg skjønner ikke hva nye spillere gjør, når de ikke klarer å trykke på Nexus, trykke på worker, for så å gå til gateway og trykke zealot. Så trykke probe og bygge pylon. Jeg fatter og begriper det ikke. De sitter med average 8 apm. Hva er det de gjør, egentlig? ser på skjermen?

 

'' Jammen jeg klarer ikke å få ut så mange workere så fort da! ''

 

DET HJELPER HVIS DU TRYKKER PÅ PROBEN! :realmad:

Lenke til kommentar

Unnskyld bruken av ord, men jeg skjønner ikke hva nye spillere gjør, når de ikke klarer å trykke på Nexus, trykke på worker, for så å gå til gateway og trykke zealot. Så trykke probe og bygge pylon. Jeg fatter og begriper det ikke. De sitter med average 8 apm. Hva er det de gjør, egentlig? ser på skjermen?

 

'' Jammen jeg klarer ikke å få ut så mange workere så fort da! ''

 

DET HJELPER HVIS DU TRYKKER PÅ PROBEN! :realmad:

har du begynt som starcraft lærer? :)

Lenke til kommentar

Jeg kan snakke for meg selv ivertfall, jeg glemmer og bygge workers mid-game. Løsningen min var og alltid ha nexus med minst arbeidere på hotkey 5 og ha macro button på musa sånn at jeg trykker på macro knappen på sia en gang iblant. (Jeg må finne ut build time på Workers sånn at jeg husker det).

Lenke til kommentar

Har et par venner som akkurat har begynt. :p

Hadde det vært folk på nettet hadde jeg ikke oppført meg på den måten. ;)

 

Jeg kjenner virkelig smerten din. Har en kamerat som akkurat har startet, og vi spiller litt 2v2.

Basen hans blir angrepet av 1 reaper og det er null reaksjon fra han. 2-3 marines bare står der mens jeg skriker på Skype

"FÅ VEKK WORKERS OG SEND MARINES OPPOVER TIL MINERALS"

 

"JAMMEN HOLD KJEFT DA, JEG REKKER JO IKKE REAGERE NÅR DET GÅR SÅ FORT " ( etter alle workers er døde )

 

fyren spiller jo arena i wow ganske høyt, så skulle da tro han hadde reaksjonsevner.

Jeg ber han også bygge 3-4 barracks, men han lager alikevel marines 1 og 1 ut av den med reactor...

For ikke å snakke om å spamme missileturrets rundt hele basen når han scouter masse roaches

JAMMEN DE KAN JO FINNE PÅ Å LAGE AIR DA

 

edit: jo, det er visst også vanskelig å bruke Mules, så han sitter der med 200/200 energy på OC. Forsvart med at han kan ikke huske på alt dette her når det er så mye annet som skjer ( APM på 15 )

 

Har prøvd å forklare at det bare er å prøve alt mulig sykt hvert game så han lærer seg hva ting gjør, men han holder seg til 1rax->marine hvert game, blir så svett..

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Romis: 

 

så nettop din "PvT Protoss has no detection" reply. Regner med at det var noe banning forran skjermen under den match'en ? :)

 

Nei det var ikke noe banning, men jeg ble forbanna irritert, ja. Etterhvert tenkte jeg bare '' fuck this '' så gikk jeg opp til basen hans og eida han. O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...