Gå til innhold

Starcraft 2 - Replay-tråden! Les førstepost før du uploader! (Oppdatert 17.10.10 - LES FØRSTEPOST!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen vil se hvor effektivt det er å gå et Mech-build som Terran ved hjelp av av harassment så kan dere se på replayen min. TvZ.

 

Gikk Destiny Cloud Fist-builden og holdt trykket oppe ved å fly inn hellions i minerallinja, snipe queens med thors, og siege tanks.

 

Gjorde en kjempetabbe tidlig ved at jeg ikke fikk blokket skikkelig, så mistet basen til Zerglings, men bygget meg opp igjen på en expansion og vant gamet derifra.

 

http://www.tentaclehaven.com/Never%20gonna%20give%20you%20up.SC2Replay

Lenke til kommentar

Sånn! Etter en uke på fjellet, uten mobildekning, drøm, ordentlig toalett eller noen form for urbane vaner, så er jeg hjemme i sivilisasjonen (aka forran PCen). Tenker å få ordnet med oploads av replays til TheRealL sitt domene. Og linker til dette i førsteposten. På den måten vil man kunne finne alle replays der, kategorisert og sortert. Bør gjøre ting littm er kjekt for dere andre brukere :)

Lenke til kommentar

- Lag probe før du sender folk til mining

- Bygg alltid bygninger under beina til workeren din, uansett. hver eneste gang.

- Bruk Chrono boost hele tiden, helt til du kommer til det punktet du bygger Cybernetics core. Du trenger de ekstra workerne når du skal gå 4-gate.

- Bruk Chrono Boost og pump ut an stalker med en gang Cybernetics Core, er du mot en Terran med reaper rush er det mye bedre med en Stalker enn en zealot. Hvis motstanderen kommer mot deg med 1 zealot er det ikke sikkert du vinner, men med en Stalker gjør du det.

- Gå på options og slå på health bars, etter du har gjort det trykker du på skadde units og beveger de bakover, slik at de forran tar skaden. Bruk micro mye mer. Jeg døde litt innvendig når jeg så at du hadde stalkers som stod stille i 10-20 sekunder. Beveg alltid unitsa dine hele tida.

 

Ellers var det en bra replay. :)

Lenke til kommentar

SC2win.com ser ut til å ha et stort tilbud av replays, anbefales.

 

Edit: Åh, ikke mine replays :wee: , missvisende navn på tråden!

Det er selvfølgelig også lov til å legge ut replays fra andre spillere, dersom du mener at det er en god replay.

Neida :)

 

Jobber med å få oppdatert tråden nå. Den bør se ganske annerledes ut om en times tid. Førsteposten that is.

 

Slik ordningen blir er at jeg låner domenet til TheRealL - og laster opp alle replayene som blir postet i denne tråden der. Der vil det bli sortert, og lagdt ved en liten kommentar. På den måten bør det være lettere å finne frem :)

 

Dere fortsetter å poste replays som vanlig - men de vil bli lagt til på domenet, som er linket til i førsteposten. Så det blir lettere for alle å finne frem.

 

Bør jeg skille mellom pro og diskusjon.no replays? Ha 2 kategorier?

 

Noe slikt:

 

Diskusjon.no

^

PvP

^

Liste over PvP replays med innholdskommentar

 

ZvZ

^

Liste over ZvZ replays med innholdskommentar

osv.

 

--

 

Pro replays

^

PvP

^

Liste over PvP replays med innholdskommentar

 

ZvZ

^

Liste over ZvZ replays med innholdskommentar

osv.

 

Det ovenfor skal forestille et filtre. Illustrert med mine voldsomme forumkunstegenskaper.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Nerf transfusion.

 

Hehe, uvant å se 6 queens i en protossbase :p

 

En liten ting though. Du hadde mulighet til rett og slett løpe rett gjennom de 2 photonene og morphet banelings i basen hans. Kunne drept alt som var ar arbeidere og endt gamet der og da.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Nerf transfusion.

 

Hehe, uvant å se 6 queens i en protossbase :p

 

En liten ting though. Du hadde mulighet til rett og slett løpe rett gjennom de 2 photonene og morphet banelings i basen hans. Kunne drept alt som var ar arbeidere og endt gamet der og da.

Jepp, så i etterkant at jeg kunne pushet akkurat idet speed intraff for å gå for en runby, men in the heat of the moment virket det altfor risky. Hadde ikke trengt å lage banelings i det hele tatt, faktisk.

Lenke til kommentar

- Lag probe før du sender folk til mining

- Bygg alltid bygninger under beina til workeren din, uansett. hver eneste gang.

- Bruk Chrono boost hele tiden, helt til du kommer til det punktet du bygger Cybernetics core. Du trenger de ekstra workerne når du skal gå 4-gate.

- Bruk Chrono Boost og pump ut an stalker med en gang Cybernetics Core, er du mot en Terran med reaper rush er det mye bedre med en Stalker enn en zealot. Hvis motstanderen kommer mot deg med 1 zealot er det ikke sikkert du vinner, men med en Stalker gjør du det.

- Gå på options og slå på health bars, etter du har gjort det trykker du på skadde units og beveger de bakover, slik at de forran tar skaden. Bruk micro mye mer. Jeg døde litt innvendig når jeg så at du hadde stalkers som stod stille i 10-20 sekunder. Beveg alltid unitsa dine hele tida.

 

Ellers var det en bra replay. :)

takker for tipsa romis

Lenke til kommentar

Forresten også, har ikke sett replay, men send alle workers mot samme mineralnode, mens de løper markerer du halvparten og sender de til en annen, da slipper du at alle stanger i samme node, får en liten bonus på starten

 

Det var en på Teamliquid som teste det, og det hadde ingen effekt. Men du må sende til mineral noden i midten, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...