Gå til innhold

Starcraft 2 - Replay-tråden! Les førstepost før du uploader! (Oppdatert 17.10.10 - LES FØRSTEPOST!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her skulle vi fire vennene spille 4on4, endte med at 2 av vennene mine ble droppa ut omtrent 5min i matchen. Matchen varer nesten en hel time, der vi klarer og holde godt tempo, og være agressive.

Vår plan var da at Klossmajor skulle stå for produksjon, og jeg (Kristian) skulle styre units, og dette klarte vi egentlig ganske bra.

 

ZZTT vs PPTZ

2vs4.rar

Endret av PerPerson
Lenke til kommentar

Eneste måten man kan slå den såvidt jeg kan se er mass zerglings. Må få drept scv's som er med for å repaire og...

 

 

Du hadde vel rundt 12 zergligns eller noe. Hvis du hadde hatt 30-ish hadde det gått fint.

 

Kanskje hvis du hadde sendt første overlord ned mot basen hans og så flydd inn for å se hva han lagde. Du så at han lagde armory, og det gjør man som regel bare hvis man vil ha Thors.

 

Nå er du hvertfall sterkere rustet neste gang :p

Lenke til kommentar

Mine replays fra første game i IEM Norwegian Cup, PvP, i tilegg til en grudgematch etterpå :).

 

Mye pressure, og aggresivt spill, selv om det går på bekostningen av in-battle macro :S

 

 

Likte BO din altså! pleier (pleide) selv å bygge gass før 2 gateway, og egentlig cybercore før andre gateway, men din build var ganske nice og brukte den selv mot en Z og eide han noe fryktelig! Er i bronze liga så er ikke spesielt god enda, men prøver på Protoss BO og din funket fett!

Lenke til kommentar

Satan så jævla irriterende.

Prøvde meg på

 

Meg vs 7 insane AI.

 

Fikk det til første gangen, men da stod selvfølgelig ikke innstillingene riktig så jeg fikk ikke achivements.

Den siste gangen så var jeg så blåst at jeg stoppet den siste bygningen jeg hadde, som var Nexus eller hva den bygningen heter.

Jeg hadde plenty av Carriers og Mothershit, men som sagt så stoppet jeg den siste bygningen jeg hadde (som ikke var ferdig enda) og da ble jeg selvfølgelig defeated... Hadde selvfølgelig glemt at hvis jeg ikke har noen bygninger igjen så taper jeg...

 

Jeg har ingen tvil om at hadde jeg klart å tatt litt bedre var på basen min så hadde jeg klart det den siste gangen.

 

 

Hmmmm = runde 1

KA FAEN = runde 2

 

 

Men skal nok klare det imorgen..

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg visste hvor dårlig en kunne være før jeg tapte meg ned til Bronze. Denne replayen her står jeg å venter et helt minutt før jeg sender workers mot basen til han jeg spiller mot. Alikevel klarer jeg å ta ut hele basen før han løfter opp og flyr til et annet sted.

 

Se de første 5minuttene, det er helt... Har ikke ord..

 

http://www.tentaclehaven.com/Replays/VerdensDummesteReplay.SC2Replay

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...