Gå til innhold

Sjekk hvor raske de er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt. kanskje Wildfire?

iPhone har 800% av WildFires skjermoppløsning (!), raskere prosessor, ca. alt er hundre ganger bedre. Greit nok at det finnes alternativer til iPhone, men å trekke frem en av de svakeste Android-mobilene som konkurrent blir litt søkt.

Blir kanskje det. Har ikke sett på en eneste av specsa til wildfire ;)

 

Størrelsesmessig er den helt lik vel?

 

Dessuten er den kanskje like rask som iphone selv om den har svakere prosessor. Siden de andre android telefonene er raskere med like rask prosessor.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Evt. kanskje Wildfire?

iPhone har 800% av WildFires skjermoppløsning (!), raskere prosessor, ca. alt er hundre ganger bedre. Greit nok at det finnes alternativer til iPhone, men å trekke frem en av de svakeste Android-mobilene som konkurrent blir litt søkt.

 

Så koster Wildfire 30%-40% av det en iPhone koster. Wildfire har aldri vært ment å konkurrere med iPhone. HTC Evo 4G (Desire HD), HTC HD2, Samsung Galaxy S, Sony Ericsson X10 er ment for å konkurrere med iPhone.

Lenke til kommentar

Dessuten er den kanskje like rask som iphone selv om den har svakere prosessor. Siden de andre android telefonene er raskere med like rask prosessor.....

Eh, hæ?

 

Så koster Wildfire 30%-40% av det en iPhone koster. Wildfire har aldri vært ment å konkurrere med iPhone.

My point excactly :)

Lenke til kommentar

Dessuten er den kanskje like rask som iphone selv om den har svakere prosessor. Siden de andre android telefonene er raskere med like rask prosessor.....

Eh, hæ?

 

Filmen over her viser at iphone 4 bruker over 20 sekunder på google earth testen. Min Desire bruker under 13.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg regner meg som godt over gjennomsnittet mobilinteressert, men har heller ikke fått med meg at det finnes noen bedre telefoner enn iPhone. Vennene dine har rett.

 

Du er jo smart. :nei:

Du er herved kommet i "fanboy" gruppen.

Har forresten flash komt til iphone? Om det ikke har det, så er det jo en kjempenegativ ting med iphone..!

Bare ikke si "iphone er best" når du ikke referer til noe, ingen argumenter eller noe.

 

Som sagt, fanboys.

Lenke til kommentar

Jeg regner meg som godt over gjennomsnittet mobilinteressert, men har heller ikke fått med meg at det finnes noen bedre telefoner enn iPhone. Vennene dine har rett.

 

Du er jo smart. :nei:

Du er herved kommet i "fanboy" gruppen.

Har forresten flash komt til iphone? Om det ikke har det, så er det jo en kjempenegativ ting med iphone..!

Å kalle noen "fanboy" fordi de foretrekker et annet produkt enn det du liker er patetisk. Det skal mye til for å synke lavere enn det, i diskusjonssammenheng.

 

Hvorfor er det kjempenegativt at iOS ikke støtter flash? Jeg kommer ikke på en eneste ting flash kan tilby som det ikke allerede finnes løsninger for. Spill? Det har vi mer nok av. Videoer? Det har vi også, og nå som flere nettsider går over til/begynner å støtte HTML5 er det ingen grunn til å bruke flash. Reklame? Det finnes faktisk det også!

Lenke til kommentar

Min definisjon på fanboyism er å vri alt positivt og frivillig la eieren buttrape deg.

 

Et prakteksempel på dette er å la Steve Jobs bestemme hvilke applikasjoner som er gode for deg, noe som ingen friske mennesker vanligvis vil godta.

 

Og et annet eksempel er å si at du ikke trenger flash! Joda! HTML5 er flotte greier! Men skal jeg si deg en ting Pauline! HTML5 brukes ikke istedet for Flash! Og HTML5 kommer ikke til å bli en standard før iPhonen din er verdt like mye som en murstein!

Lenke til kommentar

Vi har tydeligvis to helt forskjellige oppfatninger av hva som kjennetegner "fanboyer", og like forskjellige meninger om iOS, Apple og Steve Jobs. Av erfaring vet jeg at vi med stor sannsynlighet aldri kommer til å bli enige, så diskusjonen slutter for min del her.

Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ikke lyst å hate iPhone, heller ikke Apple i seg selv. Men når dere sier ting som er helt på trynet og fronter iPhone som noe mer enn den er, så kan jeg ofte bli sett på som veldig offensiv mot produktet.

 

Folk skal få bruke sine penger på det de vil, men blandt annet slike bilder som dette får meg bare sur og det fører ofte til at jeg blir en sterk motstander:

 

link

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Folk skal få bruke sine penger på det de vil, men blandt annet slike bilder som dette får meg bare sur og det fører ofte til at jeg blir en sterk motstander:

 

link

Hva med bildene i denne tråden? De to første bildene er et par hakk "grovere" enn det du henviser til, men jeg blir på ingen måte provosert.

Lenke til kommentar

Et prakteksempel på dette er å la Steve Jobs bestemme hvilke applikasjoner som er gode for deg, noe som ingen friske mennesker vanligvis vil godta.

Det ser ut til at de aller allet fleste friske vanlige mennesker ser ut til å både sette pris på og godta det.

 

Og et annet eksempel er å si at du ikke trenger flash! Joda!

Om man er avhengig av sider som kun kjører Flash varierer selvfølgelig fra person til person. Selv merker jeg så godt som aldri at iPhone ikke støtter Flash, blant annet fordi de fleste store nettsider jeg besøker har egne iPhone-optimaliserte versjoner.

 

bildene i denne tråden?

Morsom tråd :)

Lenke til kommentar

Et prakteksempel på dette er å la Steve Jobs bestemme hvilke applikasjoner som er gode for deg, noe som ingen friske mennesker vanligvis vil godta.

Det ser ut til at de aller allet fleste friske vanlige mennesker ser ut til å både sette pris på og godta det.

 

Det er nettopp der vi kommer til denne kult-diskusjonen og data-idioter! Hadde mennesker likt buttraping så hadde Norge vært stalinistisk.

 

Og et annet eksempel er å si at du ikke trenger flash! Joda!

Om man er avhengig av sider som kun kjører Flash varierer selvfølgelig fra person til person. Selv merker jeg så godt som aldri at iPhone ikke støtter Flash, blant annet fordi de fleste store nettsider jeg besøker har egne iPhone-optimaliserte versjoner.

 

 

iPhone-optimalisert fordi Steve Jobs buttraper dem til en ny standard, slik som han gjorde med FireWire for noen år siden. Kaller du dette rettferdig konkurranse?

 

Og nei! De fleste nettsider bruker Flash! Muligens du ikke beveger deg utenfor Youtube eller Apple.com, men andre som gjør det vil fort oppdage denne legoklossen.

 

 

Lenke til kommentar

Dessuten er den kanskje like rask som iphone selv om den har svakere prosessor. Siden de andre android telefonene er raskere med like rask prosessor.....

Eh, hæ?

 

Filmen over her viser at iphone 4 bruker over 20 sekunder på google earth testen. Min Desire bruker under 13.....

 

Allikevel har jeg en følelse av at min gamle 3gs er raskere og mer stabil enn min Desire. Tror det har mye med hvordan os'et oppfører seg under bruk.

Lenke til kommentar

Allikevel har jeg en følelse av at min gamle 3gs er raskere og mer stabil enn min Desire. Tror det har mye med hvordan os'et oppfører seg under bruk.

Av erfaring vil jeg si at hastighet og oppførsel kan være svært individuelt (per telefon, ikke eier). At en iPhone eller Desire utfører en bestemt oppgave på X sekunder, betyr ikke at dette gjelder samtlige modeller.

 

(Dette var ikke ment som kritikk mot din post, men som et tillegg.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...