Lch Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Autoinnstilling funker bare når du er tilkoblet analogt (VGA). Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Kjøpte kabel. Alt ser ut til å være bra nå. Untatt at fraps plutselig sier jeg har lavere FPS i MW2 mp Endret 6. august 2010 av Pettersenper Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Lavere enn hva? Har du vsync på og 60Hz oppfriskningsrate kanskje? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 vsync er ikke på, og har ikke forandret noe på oppfriskningsratere. Lavere fps enn jeg hadde før Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Trådstarter, angående uklart bilde: sett skjermen sRGB / skarphet 5 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1155001&view=findpost&p=15803710 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Kjøpte kabel. Alt ser ut til å være bra nå. Untatt at fraps plutselig sier jeg har lavere FPS i MW2 mp Hvilken oppløsning hadde du før? Om du har høyere oppløsning nå enn før, så er det jo klart at spillet krever en del mere. Da vil du også få lavere FPS om PCen ikke takler den oppløsningen likegodt som den andre. Da kan du isåfall skru ned til den oppløsningen du brukte før. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Samme oppløsning som alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå