Gå til innhold

Spørsmål angående Mythbusters , busters cut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Synes selv disse har vart for lenge nå, kjedelig uten noen nye episoder :(

 

Noen som vet(som trådstarter også spurte om) når det kommer noe nytt? På tvrage.com pleier det alltid å stå hvilken episode som var den siste, samt hvilken som er neste, men nå står det ikke noe om den neste :-S Det er ikke slutt? :O

 

Mvh Olav B, G ;)

 

 

Lenke til kommentar

Husker at de nevnte i en episode at de ikke hadde gått tom for myter. Men det virker som at dem i grunn har begynt å stange mot veggen.

Re-runs i 1 måned nå. Lavmål..

 

Tenker tilbake på de første sesongene. Seriøsitet, større prosjekter og mye arbeid lagt inn i mytene.

Nå er det 10 (for å sette det på spissen) myter pr episode som får 10 min hver.

Føler det er på tide å gi seg mens leken er god.

 

Tror forøvrig at sesong 8 er over. Blir nok en stund til neste episode.

Lenke til kommentar

De nyere sesongene har irritert meg grenseløst med tanke på hvor bra serien var i starten. Fra seriøse tester som blander underholdning inn i informasjonen til halvslappe episoder med eksplosjoner, fart og moro ispedd litt informasjon. At de har manus som de snakker rett ut ifra hjelper heller ikke. Det begynner nesten å nærme seg Brainiac på seriøsiteten, og det sier noe.

 

 

Lenke til kommentar

De nyere sesongene har irritert meg grenseløst med tanke på hvor bra serien var i starten. Fra seriøse tester som blander underholdning inn i informasjonen til halvslappe episoder med eksplosjoner, fart og moro ispedd litt informasjon. At de har manus som de snakker rett ut ifra hjelper heller ikke. Det begynner nesten å nærme seg Brainiac på seriøsiteten, og det sier noe.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...