Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg utro?


Gjest Forvirra

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirra

Velger å være anonym pga. personlige grunner..

 

Det har seg sånn at Bergen er tidenes beste by og møte folk i!

Bra miljø etc. :innocent:

 

Here it goes (alt er sant :blush: ):

 

For tre år siden var jeg den mest sjenerte

ungdommen i Norge. Du skal hvertfall lete en stund etter noen som er verre :blush:

 

Kan også avsløra at eg e blitt en ladiesman som har "dametekke" :love:

Va som sagt ute og festa med noen venner (jobbsammenheng)

Di for på en 20 års plass, eg kom kje inn..

Eg hadde tatt meg en øl og to.

For bort på en bar med bryggen og der kom eg i prat me en god gjeng alle va 18:P

 

Va ett par fine chicks der og.. Va vel 8-10 stykk i dn gjengen:)

50 50 med jenter :!:

Presenterte meg og va partyløva som f! va eg som sto for livet på d bordet for å si d mildt :ph34r:

Me danste, lo og brølte! me sang til å med :ohmy:

 

Uansett så va de ei jente eller to som va interesert, så hu eine spurte om hu kunne få sitta på ryggen min faktisk.

Jeg bare: "jaja, d-d-d går sik-sikert fint d" (full much?) :whistle:

 

Uansett så blei da møkje snakking me hu, desverre så møsta eg synet av hu.. pagg inn på en danseplass (bygget).. mn va me guttegjengen og me skratta og me lo :p

 

Så pagg eg opp t 5. etasjen i bygget for eg sko jo bare på dass.. Betalte 100kr me inngangen :mad:

Uansett så va d bra med liv. Så va ei av jentene som va me i gjengen vår der. Så eg bedde hu om en dans og me danste og koste oss :thumbup:

 

Plutselig så drar hu meg med og eg trudde me sko snakka elns.

D viste seg at hu ville mer enn da :cool:

Blei litt roting, men så kom eg på at eg hadde dame så d blei snakking i steden for.

Sa til ho at eg va i ett useriøst forhold som kan bli seriøst senere. Det "visste" eg ikkje sikkert (Me har ett godt forhold, og det er ganske seriøst) :ohmy:

 

Kom godt overens og hang me kvarandre restn av kveldn (koste osv..)

Klinte en gang til (slemme meg) og sa hade til hu :ermm:

 

Va på gråtn når eg ringte dama full rett etterpå.

Angra jo på at eg va en sopass egoistisk drittsekk :hrm:

Har kje lyst og bli den fyren som får dårlig rykte på seg på grunn av sånn bullshit :hrm:

E tilgitt no, men hu va kje noke glad :nei:

Har vore i lag i øve en måned no, så får sjå om me overlever greiene.

Men at hu kje dumpa meg skjønne eg kje :dontgetit:

Jaja, man lærer av sine feiltrinn :yes:

 

Har vært den "perfekte" kjæreste inntil den dagen/kvelden.

Ho har alvorlige spiseforstyrelser, angst, sjøltilitt osv.

Ho har erfaring ifra tidligere forhold, d har ikke jeg.

Jeg har vært drittsekken i forholdet i det siste :thumbdown:

 

Jeg må finne ut av hvem jeg vil være som person.

Om jeg skal være "player" fulltime eller ha dame, og være trofast ;)

 

Mor mi klikka i vinkel når hu hørte ka eg hadde gjort:O

E en ganske open person som snakker om alt serru^^^

 

Jaja, sa fra å var på gråtn fordi eg angra på valga eg gjorde den kvelden. Fin var ho, lav var ho og kjempepersonlighet. Akkurat d som

tenner meg :love:

 

Vi har blitt enige om og ta ting som d kommer i framtida, men skal jeg oppføre meg sånn på fylla kvar gong så slår ho nok opp :cry:

 

Hva mener dere? :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Forvirret

Du skulle holdt kjeft. Hadde jeg vært dama di så hadde jeg foretrukket at du holdt kjeft.

Nå kommer hun til å mistro deg for alltid.

 

Så løgn er det beste middelet i denne situasjonen?

Vi har et veldig seriøst forhold så jeg bekymrer

meg ikke så veldg med det med tilitt.

 

Dette er grunnet jeg har innrømmet alt jeg har gjort,

det var på fylla, angrer, har sagt at jeg var egoistisk

og oppførte meg som en drittsekk.

 

Men så klart jeg vurderte og gå for det du sa, men så kom

jeg på at jeg ikke er som menn flest:)

Lenke til kommentar
Gjest Hawwt jente

Hadde jeg vært dama di hadde jeg absolutt foretrukket å få vite det.

Kanskje hun er redd for at det skal skje igjen, det vil jeg tro hun er, men bevis at hun ikke har noen grunn til det :)

Jeg syns det var bra du sa i fra, at ikke forholdet deres skal bygges videre på en løgn.

Sannheten kommer for en dag uansett.

 

Tilliten kan bygges opp igjen, og det er en god start at du har sagt unnskyld og vært ærlig om det. Snakk ordentlig ut om det, og jeg tror dette skal gå bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skulle holdt kjeft. Hadde jeg vært dama di så hadde jeg foretrukket at du holdt kjeft.

Nå kommer hun til å mistro deg for alltid.

 

Så løgn er det beste middelet i denne situasjonen?

Vi har et veldig seriøst forhold så jeg bekymrer

meg ikke så veldg med det med tilitt.

 

Dette er grunnet jeg har innrømmet alt jeg har gjort,

det var på fylla, angrer, har sagt at jeg var egoistisk

og oppførte meg som en drittsekk.

 

Men så klart jeg vurderte og gå for det du sa, men så kom

jeg på at jeg ikke er som menn flest:)

 

Hvis du er nødt til å spørre oss på et internettforum om du er utro, er du mest sannsynlig utro. Jeg støtter ikke løgn. Det beste er å unngå å komme i en situasjon hvor du må juge.

Greit at du var ærlig og fikk sagt det, men syns ikke det kvalifiserer til at du kan kalle deg mann, og sammenligne deg med menn flest.

 

Hva skjedde med språket forresten? Holdt på å rive av meg håret etter å ha lest den første posten, men i denne posten skriver du helt ok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

unnskyld men jeg syntes egentlig det var litt gøyere å se nedover de forskjellige smiliene enn å lese posten :p

 

Hehe enig, jeg trakk på smilebåndet ja :!:

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å lese dette. Skriv norsk, kutt ned på linjedeling og smileys.

 

Men han er da så stolt av å være fra Bergen! Bergensk > norsk.

Nå skal det sies at TS er tydeligvis fra Osterøy, men nok om det.

 

Tilbake til tråden.

Blei litt roting, men så kom eg på at eg hadde dame så d blei snakking i steden for.
Har kje lyst og bli den fyren som får dårlig rykte på seg på grunn av sånn bullshit

 

Høres egentlig ut som du gir godt faen i damen.

Lenke til kommentar

unnskyld men jeg syntes egentlig det var litt gøyere å se nedover de forskjellige smiliene enn å lese posten :p

 

Hehe enig, jeg trakk på smilebåndet ja :!:

 

Ble akkurat som å lese historien som en tegneserie med alle de smileyene. Jeg flirte..:p

 

 

Men til TS: Noen ganger lønner det seg å holde kjeft, og heller bruke en masse energi på å få forholdet til å fungere. Å ha en dame som nå er mistroisk og sur hver gang du skal ut på fylla kommer ikke til å bli lett. Jeg sier ikke at jeg godkjenner utroskap, eller at jeg egentlig er en tilhenger av løgn, jeg synes bare det er dumt at et forhold får en såpass dårlig start bare fordi du driter deg ut.

Lenke til kommentar

Ja, du var utro.

 

Hvis du virkelig liker den nye kjæresten din trenger du ikke spørre oss hva du skal gjøre videre.

 

Vil du beholde kjæresten din prøver du å være en god kjæreste og slutter å tenke på alle jentene du kan få, siden du har så draget.

 

Hvis kjæresten din ikke betyr noe for deg, slår du opp.

 

Det handler ikke om hva du skal være nå, men hva du vil med kjæresten din, så kan du velge hvem du vil være når du har bestemt deg for det.

Lenke til kommentar

Du skulle holdt kjeft. Hadde jeg vært dama di så hadde jeg foretrukket at du holdt kjeft.

Nå kommer hun til å mistro deg for alltid.

 

Så løgn er det beste middelet i denne situasjonen?

Det er det jeg hadde foretrukket som sagt. Heller lykkelig uvitende om en løgn enn ulykkelig ærlighet.

Om det hadde kommet frem uansett så hadde jeg selvsagt foretrukket at det kom fra personen selv.

Lenke til kommentar

Du skulle holdt kjeft. Hadde jeg vært dama di så hadde jeg foretrukket at du holdt kjeft.

Nå kommer hun til å mistro deg for alltid.

 

Her er jeg grunnleggende uenig med deg. Om kjæresten min gjorde noe sånt, så vil jeg faktisk vite, fordi jeg ikke ønsker å være sammen med noen på feil premisser. Og ja, jeg hadde helt klart sett dette som utroskap, og jeg ville nok kasta fyren på dør. Snakk om respektløshet. Hva med å være ærlig og la dama bestemme hvem hun egentlig vil være sammen med - en som er utro eller ikke?

 

Og siden dette skjedde på byen, så er det heller ikke utenkelig at hun kan finne ut av det, ergo vil det bli ekstra pinlig og smertefullt for henne i senere tid. Ikke nok med at han gjør slike ting, men han har bevisst løyet om det? Snakk om å respektere dama si.(..) Or I forgot, hadde man respektert dama si så hadde man vel ikke gjort dette i utgangspunktet.

Endret av yvonne2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Rex Ivdæorvm

Va på gråtn når eg ringte dama full rett etterpå.

 

Men at hu kje dumpa meg skjønne eg kje :dontgetit:

Jaja, man lærer av sine feiltrinn :yes:

 

Har vært den "perfekte" kjæreste inntil den dagen/kvelden.

Ho har alvorlige spiseforstyrelser, angst, sjøltilitt osv.

 

 

Jeg må finne ut av hvem jeg vil være som person.

Om jeg skal være "player" fulltime eller ha dame, og være trofast ;)

 

E en ganske open person som snakker om alt serru^^^

Fin var ho, lav var ho og kjempepersonlighet. Akkurat d som tenner meg :love:

 

Hva mener dere? :ph34r:

Du er et kjøtthue, som i tillegg skriver på en idiotisk måte som viser at du er emo. Du gråter når du vet at den andre tilgir, du er ikke på vei til å bli en player, du er på vei til å få mere psykologiske feil som du rettferdiggjør gjennom å ha ett overtak gjennom utøvelse av makt.

 

Det verste er den livsløgnen med at du er ærlig og åpenbart er helt kokt i hodet, validasjon fra andre nek på byen er kanskje ikke rette miljøet, men gud hvor bra det er for selvtilliten som er et knepp høyere enn kjerringa med anoreksi som du nå kaller din kjære.

 

Faktisk synes jeg du heretter heller holder kjeft om dine skavanker istedenfor å være ærlig og spille de ut og vinne på huset, ta det som en mann og gjør noe med ditt liv. Mest sannsynlig så greier du å bortrasjonalisere alt dette og fortsette med å satte alt på underlivet, ettersom det er der hvor kraften ligger.

 

Powah to tha man..

 

..jah! på dette tidspunktet har du vel begynnt å shave deg nedentil, clean as a whistle?

Lenke til kommentar

Du har vært utro med ganske god margin, slik jeg ser det. Skriv også norsk, det gjør det mye enklere å lese.

 

Greit at du sier ifra egentlig, så hun kan velge om hun vil godta det, istedet for at hun senere skal finne ut at forholdet deres har vært en løgn.

 

Du får vente og se hvordan hun faktisk takler det, forholdet deres kan bli totalt forandret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...