Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir innbytterne lagt inn på banen? Har Drogba utpå, men da blir første innbytter satt inn siden han ikke spilte?

God runde sålangt igrunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kolo og Yaya Toure er utelatt mot Blackpool... Sånt får jeg ved å stole på et slikt drittlag.

Det verste er at de har vært blant Citys beste spillere sålangt. Håper Blackpool knuser dem!

Endret av Maefteda
Skrevet

Takker Latias. Du er en gud på fantasy. Helt utrolig at en som kan så mye om fantasy som deg ikke gjør det bedre :D

Hehe, jeg vil helst at det skal være spenning i toppen. Hadde jo vært litt synd om jeg avgjorde hele greia allerede nå. ;)

Skrevet

Kolo og Yaya Toure

Siste spilleren eg hadde i gjen, Kolo. Men RIchards håper eg får spilletid, har han som innbytter og da blir det kanskje et poeng eller to....

Skrevet (endret)

Mmm, Robinson :love:

Clean sheet, 3 BP, 4 saves og spill hele kampen gir meg 10 poeng til denne runden det, som fører meg 2 poeng over det jeg vil ligge på i snitt; 62 poeng. :)

Synd at alle andre rundt meg på tabellen(det vil si i toppen) får innpå en bra innebytter.

Endret av Maefteda
Skrevet

Skulle vel egentlig bytte inn VDV for Bale, men Bale fikk assist han og, så det var greit denne runden. Skal vel ærlig innrømme at jeg glemte å bytte på laget. Utsatte det hele tiden, helt til det var for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...