Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke spillereglene og vet ikke hvordan dette fungerer. Ikke er det viktig for meg heller, jeg har valgt ut 11mann jeg tror jeg gjør en god sesong, samt en tro-tre mann jeg liker litt ekstra godt. Endret til K. Davies som kaptein dog.

 

PS: Hvordan ser deres lag ut, eller er det tabu å skrive?

Endret av Game
Lenke til kommentar

Kapteinen tjener dobbelt så mye poeng som han egentlig ville fått. Hvis Fletcher scorer 1 gang og spiller hele kampen ville han egentlig få 7 poeng, men siden du har han som kaptein dobles de og han vil få 14. Kort sagt er kapteinen den spilleren du tror kommer til å samle mest poeng den runden du velger han.

 

Fletcher har jo for vane(to siste sesongene) å score en del mål i starten av sesongen fro Man Utd, så jeg vet ikke om det er så dumt å ha han som kaptein heller. Ser ikke helt hvilke andre kandidater du kan ha som kaptein siden Arteta spiller på et ofte svakt-startende Everton og Nani er veldig opp og ned i form.

 

Kommer nok ikke til å legge ut lag og la alle kopiere meg ;) men kommer nok til å hjelpe litt til og si om jeg synes spillere passer eller ikke.

 

Det forsvaret der er sterkt, men koster nok en del, ser hvertfall slik ut på midtbanen og angrepet ditt. Det er veldig vanlig å ha hvertfall en av Lampard, Fabregas, Rooney, Van Persie eller Drogba, ettersom de tjener inn mest poeng vanligvis og er involvert i flest scoringer. Det er derfor defensive midtbanespillere som Yaya Toure og Mikel koster så lite, siden de sjelden scorer eller har assist som er den viktigste delen av spillet. Dødballtakere generelt er derfor ganske viktige, spesielt straffeskyterne.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstått så får man poeng (+/-) etter mål scort, sluppet inn, assists, bookings. Dobbelt med poeng til kapteinen. Derfor er det bedre å ha Nani enn Fletcher f.eks.

 

Kan poste laget mitt. Foreløbig helt tullete.

 

VDS

Warnock - Cuellar - Pantsil - Bosingwa

Valencia - Modric - Parker - N'Zogbia

Drogba© - Rooney

 

e: Treig med svaret til game + fiksa laget.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Niko: Vet ikke helt om jeg er skuffa eller sint, men du har drogba i laget, attpåtil som kaptein...?!? Jeg forlanger en forklaring og en endring! Tør jeg anbefale Javier Hernandez? Tror kanskje jeg skal skifte til erten selv, men er usikker på om det går uten å miste poeng?

 

PS: Anderson inn så fort han blir skadefri!

 

Takk for info Maefteda.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Man kan bytte så mye man vil før PL starter. Driver og bytter og styrer hele tiden selv. Venter egentlig bare på at det skal skje noen transfers i PL som kan hjelpe.

 

For å vinne i dette spillet må man spille med hodet framfor hjertet. Drogba er ganske sikret en del poeng, spesielt tidlig med Chelseas lette start. Det er også slik at det deles ut bonuspoeng etter kamp også, til de som har utmerket seg best i kampen ifølge juryen og det blir veldig ofte preget av målene.

 

Har tenkt på Chicharito selv, siden jeg både håper og tror på gutten. Hører snakk om at Rooney kommer til å komme sent i gang og at dette åpner mer for han også. Likevel synes jeg han er litt for dyr, og jeg tør ikke helt å kjøpe han. Har 1 såkalt "budget"-spiss ved siden av 2 toppspisser, som Hernandez fort kan bli, men da må noen forsvarspillere først bytte lag til et av de bedre før jeg har penger nok.

 

Edit: Hvordan er det egentlig med John O'Shea? Kommer han til å være fast på høyrebacken? Dere har jo Neville, Rafael og Brown der også. Sliter med å velge mellom Nani og Fletcher..

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Merker at Game aldri har spilt spillet før. laugh.gif

 

Hernandez er idiotisk mtp. spilletiden han kommer til å få. Drogba som kaptein er meget lurt. Anderson inn? Hvor mye poeng skal han skaffe?

 

Jaja.. Det var dagens lille utdriting. Får ta litt mer i morra.

Jeg skjønner konseptet, men jeg velger ikke spillere jeg hater, selv ikke i et fiktivt spill som dette. Pleier du å være Chelsea eller Liverpool på fifa?

 

Vil heller være lantern rouge, men med flagget til topps, enn å ha laget mitt fylt med dritt.

 

Vedder på at jeg havner over deg på tabellen.

Lenke til kommentar

Merker at Game aldri har spilt spillet før. laugh.gif

 

Hernandez er idiotisk mtp. spilletiden han kommer til å få. Drogba som kaptein er meget lurt. Anderson inn? Hvor mye poeng skal han skaffe?

 

Jaja.. Det var dagens lille utdriting. Får ta litt mer i morra.

Jeg skjønner konseptet, men jeg velger ikke spillere jeg hater, selv ikke i et fiktivt spill som dette. Pleier du å være Chelsea eller Liverpool på fifa?

 

Vil heller være lantern rouge, men med flagget til topps, enn å ha laget mitt fylt med dritt.

 

Vedder på at jeg havner over deg på tabellen.

Setter du Torres på topp; enten så taper Liverpool poeng irl, eller så får du poeng på Fantasy. Vinn-vinn.

 

Du havner over meg ja? "He" "he". Hadde full kontroll på topp 3 til halveis spillt sesong i fjord før jeg slutta. Du skakke komme her og komme her nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...