Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11


Latias

Anbefalte innlegg

Hva sier du til et veddemål poeng? Jeg legger mer enn gjerne æren i potten, men siden du, Mr. Points, ikke har noen ære å spille for, må vi nesten finne en alternativ sats.

 

Skal inn å skifte taktikk og endel spillere nå, men denne gangen offentliggjør jeg ikke mitt spillermateriale. Ingen CFC, LFC eller MCFC spillere dog.

 

Nesten litt dårlig samvittighet her jeg sitter. Først knakk jeg deg i fifa og nå skal jeg filleriste deg i fantasy PL. Noe annet du vil at jeg skal slå deg i, sånn mens vi er igang?

Endret av Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ikke har fulgt med PL så mye før, men skal følge med så godt jeg klarer når serien starter denne sesongen. Derfor forventer jeg ikke at jeg kommer til å henge med i toppen av ligaen så lenge. Men har skrapet sammen et relativt bra lag synes jeg.

 

Så ikke ha for store forhåpninger til Haugen FC!

Lenke til kommentar

Vil heller være lantern rouge, men med flagget til topps, enn å ha laget mitt fylt med dritt.

Delvis enig i den ja. Still..

 

Drogba som kaptein er et must på fantasy-spill. Jeg skal innrømme at jeg har spilt det litt før, men aldri seriøst. Det er jo også viktig å se på hvilke lag som møter hvem osv. Skal gi det en sjangs i starten. Fantasy League og Unibet tar PL opp til et usannsynlig nivå av hva som angår spenning og lidenskap.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

100 kroner på Points.

Du kan umulig ha fulgt med på forumet spesielt lenge? Men jeg takker for pengene dine om det etterhvert blir en pengepot.

 

Jeg vinner alltid. At Points skulle slå meg i noen som helst form for konkurranse?

 

1232364720_jessica%20alba%20-%20come%20to%20bed.gif

 

Det er lov til å drømme, men det skjer ikke.

Lenke til kommentar

Nesten litt dårlig samvittighet her jeg sitter. Først knakk jeg deg i fifa og nå skal jeg filleriste deg i fantasy PL. Noe annet du vil at jeg skal slå deg i, sånn mens vi er igang?

Flott at du tilføyer "først" i starten av setningen ja. Jeg var litt for cocky når det gjelder FIFA, du sjokkerte meg rett og slett. Men som alltid, jeg fikk kontroll etterhvert.

Lenke til kommentar

Du burde kjøre 3 stk i forsvar. Det er i den lagdelen at det svært ofte blir få poeng. O'Shea og Evans er svært billige i forsvar. Ingen vits i å f.eks. Velge Vidic framfor Evans. Rio er skadet og Evans vil få spilletid. Bruke masse penger på Vidic eller en billig Evans når de nesten uansett kommer til å få like mange poeng?

 

Det er i midtbanedelen du må velge om du vil kjøre 5 midtbanespillere og 2 spisser, eller 4 midtbanespillere og 3 spisser. Midtbanespillere får mer poeng for mål, assists osv. enn det spissene gjør. Men spissene har større sjanse for å f.eks. score mål. Blir en vurderingssak.

Lenke til kommentar

Kjører 343-formasjon etter litt justeringer. Evans/Vidic-saken har jeg allerede sett på. Satser mye penger på de tre, fire mest offensive spillerne. De billige er relativt store profiler i klubbene sine. Kan bli et greit lag.

 

Vi burde reklamere litt sterkere for å få med folk i ligaen. United.no-ligaen er dobbelt så mange.

Lenke til kommentar

Keeper: 9.5

Forsvar: 27

Midtbane: 33

Angrep: 28

 

Det er differansen i pengebruk hos meg. Har et ganske sterkt forsvar så langt, men det kommer garantert til å endre seg. Kjører 2 toppspisser og har en potensiell målscorer i bakhånd, midtbanen har 1 stjernespiller, 3 habile midtbanespillere og 1 ungutt som er blant sine viktigste på sitt lille lag.

 

Satser på at det skjer noen overganger. Da vil nok pengene få åpnet seg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...