Gå til innhold

Hvilken mobil bør jeg kjøpe? Kamera viktigst


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg helst av alt en god kameramobil...Musikk spiller ingen rolle for meg, for det får jeg ikke brukt...

 

Har også lyst på en touch mobil, kanskje noe ala iPhone, men ikke den..;P En som jeg med et enkelt trykk f.eks kan logge meg inn på facebook;D Hehe

 

Skal IKKE ha nokia... Helst SE, har også sett litt på htc..er det noe..??

 

Hvilken mobil bør jeg kjøpe??!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ååh, kom igjen da!! ;P

 

Bump

 

En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom.

Lenke til kommentar

X10i eller X10i Mini kanskje? :)

 

HTC er et veldig bra merke, men kamera har de aldri satset ordentlig på. Da er ovennevnte telefoner en del bedre.

 

Hmm..okey, takk for tips:)

 

Høres ut som du er den fødte Samsung Wave bruker, løp og kjøp....

 

Men hva er dette bada operativsystemet da..?? Litt småskeptisk til noe som er helt nytt, tenker barnesykdommer...?

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan du kan mene at han/hun er den fødte Wave- bruker, når Wave ikke har noe spesielt bra kamera, og det er det største kravet til brukeren.

 

Angående Bada så virker det som et helt greit OS. Men det er nytt og litt lite utbredt enda da. Personlig har jeg ikke tro på at Bada kommer til å bli stort slik som f.eks Android.

Lenke til kommentar

samsung galaxy s er litt lik iphone. Utrolig bra skjerm, rask telefon. Kan ta videoklipp i HD kvalitet, og kamera er også ganske bra :)

 

Så på en test, med bilder tatt av kameraet, og det var jo ikke akkurat noe imponerende kamera??!! 3,2 MP også.. Har 5 nå, så går ihvertfall ikke ned!!

 

Men takker for tipset likevel;)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan du kan mene at han/hun er den fødte Wave- bruker, når Wave ikke har noe spesielt bra kamera, og det er det største kravet til brukeren.

 

Angående Bada så virker det som et helt greit OS. Men det er nytt og litt lite utbredt enda da. Personlig har jeg ikke tro på at Bada kommer til å bli stort slik som f.eks Android.

 

Det er nettopp på grunn av kameraet jeg mener han/hun vil nyte Wave. Se link nedenfor...

 

Te skeptikeren

Endret av Waver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...