Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva synes du om nattameldinger?


Gjest bonaqua

Anbefalte innlegg

Gjest bonaqua

Hva synes du/dere om nattameldinger, selv så synes jeg at det er helt på trynet. Vet om flere som sender natta meldinger til hverandre uten å ha snakket sammen hele dagen, jeg synes det er teit.

 

hva synes du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i det at det er bare teit å sende nattamelding vis man ikke har snakket med personen den dagen.

Men om man har snakket sammen den kvelden, synes jeg at det er greit.

Da mener jeg en enkel nattamelding, ikke noe kliss som mange driver å sender til hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest bonaqua

Jeg synes det er greit hvis man snakker sammen på kvelden og den ene går å legger seg, da er det greit at man sier "natta, sov godt :)" men hvis det kommer helt ut fra det blå synes jeg det bare blir feil.

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk ikke det er noe teit jeg hvis man ikke har snakket sammen. Eller om man kanskje bare har delt et par ord tidligere på dagen.

 

Syns det er deilig at man ikke trenger å mase med en person konstant, men at man får likevel en liten reminder på at de bryr seg og tenker på deg. F.eks. "Natta, håper du har hatt en fin dag! klem"

 

Jeg har gjort det fler ganger.. håper ikke det har brydd motparten noe, jeg har hvertfall ikke trodd at det gjor det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes det er greit å sende "God natt osv." når man har pratet med personen på sms og får høre noe ala: "Skal legge meg nå bla bla bla".

En nattamelding ut ifra ingenting er vel også greit, men med døgnrytmen min i det siste så hadde det vel ikke truffet så ofte, men er jo litt koselig for det :p

Lenke til kommentar

Husker jeg fikk nattameldinger fra eksen, a lá "Natta pus :)" og det husker jeg at jeg satt veldig stor pris på. Vet ikke hva jeg ville synes om det nå.

 

Synes uansett at det ikke trenger å oppfattes negativt, h*n som sender nattameldingen mener det jo godt. Min konklusjon er at det er "greit"/forventet/ikke teit om man har vært med personen den dagen, da sier man "jeg satt pris på denne dagen og det er delvis pga deg, og nå vil jeg si god natt", eller om man er kjærester, da sier man "jeg er glad i deg, god natt", eller kanskje om man vet noen har det litt vondt for tiden, f.eks. en god venn som nettopp har mistet noen han er glad i eller noe slikt. For å vise støtte.

 

Blir en vurderingssak fra situasjon til situasjon tror jeg, men å sende en nattamelding til en random person blir helt på tryne. Er en jente som likte meg, og hun hadde mobilnummeret mitt, så sendte hun meg av og til nattameldinger helt ut av det blå, noe jeg synes var utrolig merkelig.

Lenke til kommentar

Jeg synes også det er koselig.

 

Jeg driter i om jeg har snakket med personen samme dagen eller ikke, en nattamelding er like koselig uansett.

 

"Natta, sov godt og drøm søtt. Glad i deg" funker fint, trenger ikke å være mer. Men det hender av og til at nattameldinger utvikler seg til lange og dype samtaler utover natten, nesten så man like gjerne kunne ha ringt personen i stedet. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bonaqua

et spørsmål til, kan virke merkelig, but who cares :)

 

Hva synes du om å sende en nattamelding til en du nesten ikke snakker med? Med det så mener jeg at man snakker med hverandre på msn, sms og IRL, men ikke ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er også en av de som synes det er koselig med nattameldinger.

Nr ditt? ;)

 

nattameldinger blir harry hvis vedkommende blir sur hvis hun eller han ikke fikk noen nattamelding

Enig med deg!

 

 

Synes det er hyggeligere å få en "god morgen, håper du får en fin dag" melding jeg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...