Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva synes du om nattameldinger?


Gjest bonaqua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg sette utrolig pris på å få nattameldinger :) , men blir også utrolig lei meg når jeg ikke får den jeg venter på :no: ... så det kan slå litt begge veier... Begynner å tenke om noe er galt og sover dårlig...Men... det koselige med å føle at man blir tenkt på før en man er glad i legger seg til å sove oppveier skuffelsene de få gangene det ikke skjer, og jeg har blitt bittelitt flinkere til å tenke at det sikkert har en logisk forklaring. Er også utrolig koselig å våkne til en litt sen nattamelding som venter, eller en god morgen melding :)

Lenke til kommentar

Høres kanskje teit ut, men når jeg var sammen med kjæresten min sendte vi hverandre alltid natta -og morgenmelding. Var nesten litt avhengig av å sende dette til hverandre. ;)

Så glemmer du det, og han/hun blir pissed.

Og akkurat det sier litt om at det er viktig for noen..

 

 

Om det ikke betyr så mye for deg selv kan det kanskje bety en god natt for den du er glad i? Er ikke så flink til å sende nattameldinger selv, men blir nesten helt apekatt om jeg ikke får en...

 

Litt på en måte en bekreftelse på at man tenker på hverandre? Koselig synes jeg!  :thumbup:

Lurer litt på det du sier der jeg? Du sier at du blir nesten apekatt når når ikke får en - vil da tro at det er fra en/noen du faktisk bryr deg veldig om? Hva kommer det da av at du sier at du ikke er så flink til å sende selv?

Lenke til kommentar

Når burde man sende disse nattameldingene? Man kan jo ikke alltid vite når personen legger seg. Litt kjedelig å vekke jenta med nattameldinga.. hehe.

 

Og hva burde det stå på nattameldinga til en søt jente jeg snakker mye med? :)

 

Jeg pleier å sende det når jeg går å legger meg. Men det er fordi jeg som regel skal tidlig på jobb dagen etter så det blir en tidlig melding.

 

Men når det kommer til hva du skal skrive, så er jo det opptl deg selv. Hvis dere har funnet på noe sammen den dagen, så kan du nevne det. Eller så kan du bare ta en standard nattamelding

 

"God natt, sov godt. Håper du får en fin dag i morgen, glad i deg <3"

 

Glad i deg, kan du droppe hvis dere ikke har noe på gang eller lignende :)

 

 

Håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...