Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2010


Anbefalte innlegg

Var en tur på Svalbard forrige helg. Dette var min tredje tur dit, men jeg har desverre fortsatt til gode å komme meg dit vinterstid.

Svalbard er flotte saker, ja! Det, og Island, er steder jeg definitivt skal tilbake til.

 

Jeg mener faktisk å huske at jeg tok et bilde som var nesten kliss likt det første du posta her. Morsomt sammentreff, i så fall. Skal se om jeg finner det noe sted :)

 

Det var faktisk en person her inne som hadde et bilde fra Pyramiden som også var nærmest identisk et jeg tok i samme tidsrom. Ble skikkelig forvirret da jeg så det i bildekritikken :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Longyearbyen

*klappe*

 

Var på langtur med ein venn idag. Gjekk dei fyrste tusen høgdemetrane i tett skodda, men når me runda tusen klarna det, og gjorde alt strevet verd det. På vegen ned fann me ut at me skulle gå ned i ein anna dal, men me gjekk litt feil veg. Å rota seg ut på eit 50m høgt stup er ikkje så gøy, men me kom oss heim til slutt.

 

4832184836_3bfb7b5d54_z.jpg

 

4831571701_b1eac31d2a_z.jpg

Endret av Eksistensiel
Lenke til kommentar

Et fra forrige uke, akkurat startet redigering etter å ha kommet hjem fra fjelltur (bilde fra studio-shoot forrige uke).

 

 

Ikke helt fan av den gløden til kameravenstre.

 

Prøv å få armene hennes ut av vignetteringen du har lagt til. :)

Oppdaterte kun for deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...