Panerai Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Ny klokke igår, så da var det fram med kameraet Meget fine bilder. Hva er trikset? Stilig klokke også forresten.
RasmusKRiis Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Rasmus: Hvordan reiser du der nede? Type pakketur eller reiser du "selv"? Vi (familien min) fik kontakt med en person som driver med å lage turer ned i Afrika, han satt opp en tur for oss. Veldig enkelt. Jeg kan sikkert finne hjemmessiden til personen hvis du vil ha den.
kaian Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Fantastisk flott det mopedbildet! Minner om folkevognbildet (oktober for et par år siden?) Litt mer juli-blomstring: Ser jammen ut som du og 45 skal trives sammen Flotte bilder! Sykkelsession i Trondheim forrige uke: TO flotte parafraseringer over "Soria Moria slott", likte den første aller best Fluen ble jammen meg valgt til Daily Deviation Grattis, -god uke! Gnuer fra Tanzania. Utrolig kult, er det foto? Er det kullstift? Blyant? Veldig fint!
RasmusKRiis Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Fantastisk flott det mopedbildet! Minner om folkevognbildet (oktober for et par år siden?) Litt mer juli-blomstring: Ser jammen ut som du og 45 skal trives sammen Flotte bilder! Sykkelsession i Trondheim forrige uke: TO flotte parafraseringer over "Soria Moria slott", likte den første aller best Fluen ble jammen meg valgt til Daily Deviation Grattis, -god uke! Gnuer fra Tanzania. Utrolig kult, er det foto? Er det kullstift? Blyant? Veldig fint! Det er foto, takk takk.
RandiA Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 (endret) [quote name='RasmusKRiis' date='21. juli 2010 - 21:10' Gnuer fra Tanzania. Fin effekt du har brukt her ja... Endret 21. juli 2010 av RandiA
RandiA Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 tatt med smc A50mm F1,7 Det var flott....nydelig fargevalg...
firberblad Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Klegg og midnattsol på samme dag. Liker egentelig bare den ene av de..
Bruker-88036 Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Flott bilde DeViSor. Kikka innom siden din, "fotofashioin" som det står i signaturen. Virkelig bra bilder du har der.
Fotofashion Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Flott bilde DeViSor. Kikka innom siden din, "fotofashioin" som det står i signaturen. Virkelig bra bilder du har der. Takker De nyeste bildene mine ligger stort sett på blogg siden.
# offline Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 tatt med smc A50mm F1,7 Pent bilde og kult at du har brukt glass av god gammel årgang
tomsi42 Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 Apropos klegg. Et klegg-lignende insekt prøvde seg på meg tidligere i dag - det gikk dårlig: Tilfeldigvis trykket jeg på utløseren på E-620 samtidig som jeg lappet til insektet - resultatet ble som følger:
TGB Skrevet 22. juli 2010 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Et bilde fra min siste fotoshoot. Modell: Attia Bano + ukjent MUA: Rabiah Butt Endret 22. juli 2010 av TGB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå