Gå til innhold

Går det ann å se hvem som bor på et hotell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurte på om det var mulig å se hvem som bodde på et hotel :p , er det vanlig at feks gjestelisten til et hotel ligger ute på nettet eller noe? :D

 

nopp, men du kan jo muligens ringe dem å spørre om han eller hun bor der?

hehe, neida, var bare noen jenter jeg traff på et hotel, hadde vært fett å funnet ut hva dem het, og lagt til dem på facebook :p

Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på om det var mulig å se hvem som bodde på et hotel :p , er det vanlig at feks gjestelisten til et hotel ligger ute på nettet eller noe? :D

 

nopp, men du kan jo muligens ringe dem å spørre om han eller hun bor der?

Tror du det ville vært dumt, om jeg hadde sendt en mail til dem, hvor jeg spurte hvem som bodde på det romnummeret de bor på?

Lenke til kommentar

Hvis det hadde vært noe tak i deg hadde du spurt dem om nummer og navn da du traff dem. Det er heldigvis litt personvern her i landet, så du kan ikke regne med at hotellet sladrer.

Hehe, jeg hadde spurt om det, men glemte det. Forresten er det et hotel på Rhodos, men det er vel personvern der å? ;P

Lenke til kommentar

Hvis det hadde vært noe tak i deg hadde du spurt dem om nummer og navn da du traff dem. Det er heldigvis litt personvern her i landet, så du kan ikke regne med at hotellet sladrer.

Ville det vært dumt om jeg hadde spurt dem, om de på hotellet kunne spurt jentene om de kunne legget meg til på msn? , haha xD

Lenke til kommentar

Lær av dine feil. Jeg møtte noen folk når jeg var på cruise i Amerika, husker seff fornavn, men jeg turte jo faen ikke spørre om etternavn. Som sagt tidligere, la det være en lekse :p.

Hehe, ja sant det, men det er vell helt umulig å sende mail til hotellet og spørre om de kan gi ut navn? :p , det er hellas vi snakker om :D

Lenke til kommentar

Lær av dine feil. Jeg møtte noen folk når jeg var på cruise i Amerika, husker seff fornavn, men jeg turte jo faen ikke spørre om etternavn. Som sagt tidligere, la det være en lekse :p.

Hehe, ja sant det, men det er vell helt umulig å sende mail til hotellet og spørre om de kan gi ut navn? :p , det er hellas vi snakker om :D

Skal jeg skrive eller ikke? xD .. hva skal jeg evt skrive? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...