Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortsatt tilbud på The Wonderful End of the World (75% rabatt), og jeg har en kupong som gir ytterligere 50% rabatt på dette - slik at total pris blir €1,24.

Den er up for grabs om noen skulle ha nytte av den, da jeg ikke kommer til å kjøpe dette spillet uansett =D

Ellers har jeg også 50% rabatt på Lightfish, 33% rabatt på A Game of Thrones og 25%, 33% x 4 og 50% rabatt på Valve-spill - om det skulle være noen som trenger dét.

Skrevet

Det er fortsatt tilbud på The Wonderful End of the World (75% rabatt), og jeg har en kupong som gir ytterligere 50% rabatt på dette - slik at total pris blir €1,24.

Den er up for grabs om noen skulle ha nytte av den, da jeg ikke kommer til å kjøpe dette spillet uansett =D

Ellers har jeg også 50% rabatt på Lightfish, 33% rabatt på A Game of Thrones og 25%, 33% x 4 og 50% rabatt på Valve-spill - om det skulle være noen som trenger dét.

salg på salg (altså kupong + salg) går vell ikke, da kunne folk bare ha abusa 100 % ere, eller kanskje det hadde blitt mer enn 100 % (og såvidt som jge vet så gir ikke steam pengene tilbake :p )

Skrevet

Spess Mehreen til 17 euro. Ganske undervurdert action, og Relic tek som vanleg 40k-universet på kornet. Veit ikkje kor mykje liv det er i fleirspelaren no, men han var eit friskt pust i haust.

Skrevet

Var fristet av Dawn Of War Platinum (selv om det bare er 2 av 3 exp) til 3,39€, men det er vel GFWL om jeg ikke husker feil så da blir det ikke noe av det...

Skrevet

Var fristet av Dawn Of War Platinum (selv om det bare er 2 av 3 exp) til 3,39€, men det er vel GFWL om jeg ikke husker feil så da blir det ikke noe av det...

Kutta de ikke ut det på Retribution? DoW 1 spillene har det hvertfall ikke. Tror bare det er DoW2+Chaos Rising, altså ikke DoW2 Retribution.

Skrevet

Kutta de ikke ut det på Retribution? DoW 1 spillene har det hvertfall ikke. Tror bare det er DoW2+Chaos Rising, altså ikke DoW2 Retribution.

Ah, jeg ser du har rett. Ikke GFWL på DoW1, så jeg må ha blandet dem sammen. Får vurdere den igjen da i løpet av de neste 5.5 timene. :p

(Trekker ned at de ikke har med Soulstorm da [er jo av Titan Quest folka, så kunne vært interessant]. Riktignok er det tilbud på den separat også.)

• 2 uker senere...
Skrevet

For de som ikke har fått det med seg er Alan Wake ute på steam nå. Det er "collectors edition" på tilbud nå til 21€. Vanlig pris er 24€. Anbefales til alle som er ute etter litt mysterier og siden spillet har fått en så fin pris så er det 100% verdt det.

Skrevet (endret)

Wolfenstein til 5€. Jeg slo til siden jeg nesten føler at jeg må spille det før eller siden, om ikke annet fordi det jo faktisk er en slags en oppfølger til RtCW.

Endret av Riboflavin'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...