ATWindsor Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Dere går til spillbiblioteket deres sant? Testet det også, var ikke noe der (altså, det var jo såkalt spill der, men ikke COD-ghosts) AtW
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Dere går til spillbiblioteket deres sant? Testet det også, var ikke noe der (altså, det var jo såkalt spill der, men ikke COD-ghosts) AtW Skal være der det kommer opp.. Hmm.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Kom frem i spillbiblioteket etter at jeg hadde restarta PC-en! Takk.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Kom frem i spillbiblioteket etter at jeg hadde restarta PC-en! Takk. Flott! Enjoy!
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Typisk dette måtte skje akkurat den helga jeg skal reise vekk
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Dette spillet virker faktisk lovende ut! Virker som at killstreaks nå er mer balansert iforhold til MW2.
kremt Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Hva med hackere, mye klaging på forumet ang det. Uansett er dette på vei ned, hadde tenkt å prøve det så er en fin mulighet.
discostu Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Hackere kommer nok til å blomstre i gratisperioden vil jeg tro.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Det spillet sugde balle alikevel... Synes det var ihvertfall en del ting som var nytt, hvordan suger det?
AllFather Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Kjøpte nettopp "Banished" til 18,99Euro Husker jeg så det på crowdfunding side for lenge lenge siden, men hadde glemt det. Takk til tek.no nettverket for artikkelen Var vist nrk.no artikkelen var på ( ) Oppdaget også at steam nå har remote install så lenge pcen er på hjemme, så installerte spillet nå mens jeg er på jobb så det er klart til jeg kommer hjem Endret 21. februar 2014 av AllFather 1
-jolly- Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Kjøpte nettopp "Banished" til 18,99Euro Husker jeg så det på crowdfunding side for lenge lenge siden, men hadde glemt det. Takk til tek.no nettverket for artikkelen Oppdaget også at steam nå har remote install så lenge pcen er på hjemme, så installerte spillet nå mens jeg er på jobb så det er klart til jeg kommer hjem forsøker å kjøpe det jeg og, men får opp feilmelding "Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vennligst vent et minutt og prøv igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp." prøvd flere ganger
FrankBjarne Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Bruk CTRL+SHIFT+V for å lime inn uten formatering. Da slipper vi svart bakgrunn og andre text formateringer. Du kan få kjøpt Banished på g2play også om steam ikke er villig. 1
AllFather Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Jeg logget inn på steampowered.com og kjøpte derfra , det gikk fint
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 (endret) Bruk CTRL+SHIFT+V for å lime inn uten formatering. Da slipper vi svart bakgrunn og andre text formateringer. Så det er slik man gjør det, den skal jeg huske! Endret 22. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb
kremt Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Wow, Ghosts var virkelig søppel. Da vet jeg det hvertfall. Ikke verdt de 24 gb å laste ned.
1814_ Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 Shogun total war 2 til knappe 60 spenn for de som ikke har det ifra før av. Anbefales.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 Hadde problemer med å komme meg på steam idag, dersom det skjer med noen av dere og: Windows XP/Vista/7 Completely exit the Steam client. Open the run dialogue by pressing windows key + r (you can also navigate here from the start menu by typing run). Type steam://flushconfig then press enter. (If asked to allow this website to open a program, please click Allow or OK). Restart your computer. Now, launch Steam directly from the installation folder, not from a pre-existing shortcut (~C:\program files (x86)\Steam). The Steam application will either appear as Steam or Steam.exe depending on whether your settings show file extensions. Mac OSX Completely exit the Steam client. Open Safari and type steam://flushconfig then press enter Restart your computer. Launch Steam and re-test the issue. Linux Open Terminal Type steam --reset You will see the following: Installing bootstrap /home/[username]/.steam/steam/bootstrap.tar.xz Reset complete! Restart your computer. This should remove and download new Steam files for your Steam client. Launch Steam and re-test the issue.
discostu Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/11/finally-an-in-built-way-to-choose-steam-install-locations/#comments Lite tips for de som ikke vet det fra før, gjør at man kan velge hvor man vil installere steamspill. Rimelig kjekt, spess hvis man har SSD disk.
henbruas Skrevet 22. februar 2014 Skrevet 22. februar 2014 http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/11/finally-an-in-built-way-to-choose-steam-install-locations/#comments Lite tips for de som ikke vet det fra før, gjør at man kan velge hvor man vil installere steamspill. Rimelig kjekt, spess hvis man har SSD disk. Dette er ikke nødvendig. Det er en standard funksjon i Steam nå og har vært det ganske lenge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå