Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Deus Ex: Human Revolution er et fantastisk spill! Jeg kjøpte det før Director's Cut versjonen ble tilgjengelig, men det er absolutt verd sin vanlige pris!

 

Når det gjelder utvidelsespakkene: Missing Link er den som er mest anbefalt, og jeg mener du bør holde deg langt unna den. Det er veldig mye repetisjon i den. For å si det kort: Du er i et bygg (på bunnen), så skal du komme deg opp til toppen, så helt ned igjen, så opp igjen, så i midten, så ned igjen.. Utrolig slitsomt og kjedelig.

 

Selve hovedspillet er fantastisk bra, og om du ikke eier det: Trykk og kjøp!

Lenke til kommentar

I Director's cut er boss fightene endret slik at man kan slå dem ved å spille den rollen man har valgt.

I det vanlige måtte man ty til one on one fighting, og dette føltes helt feil dersom man ønsket å spille en hacker/sniker osv.

 

Det som er mest irriterende med Directors cut er at det fortsatt koster 5 euro selv om det er på salg og man har "hele resten av spillet" fra før.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Denne var drøy: "Slektningene dine kan vente, Familien din i Battlefield 4 trenger deg mer enn din virkelige famile. Tilbring kvalitetstid sammen denne juleferien"..

 

Hva faen er det EA driver på med? :nei:

Lenke til kommentar

I Director's cut er boss fightene endret slik at man kan slå dem ved å spille den rollen man har valgt.

I det vanlige måtte man ty til one on one fighting, og dette føltes helt feil dersom man ønsket å spille en hacker/sniker osv.

Dette høres ut til å være i min ånd! Det "morsomme" er at jeg - etter å ha kjøpt director's cut - gikk inn på spillbibliotekte bare for å finne ut at jeg allerede hadde kjøpt den vanlige versjonen tidligere..... :confused: Hadde jo vært kjekt om Steam ga en liten påminnelse om at jeg hadde det fra før da, men får vel kun skylde på egen tankeløshet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...