Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 spørsmål:

Wargame Airline Battle, noen som har prøvd dette? Verdt pengene?

Har du spilt European Escalation kan det være for likt, har du ikke det er det bare å kjøpe hvis du liker ordentlig RTS. Det er hardcore, og tar tid og komme inn i, men når du har det: Uff for et spill!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Da var ENDELIG Dishonored kommet på en grei pris, da var det kjøpt. Har gledet meg til å spille dette! :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Da var det endelig på tide med en liten handel for undertegnede også: Fallout: New Vegas Ultimate Edition, Portal Bundle (Portal og Portal 2), Castle Crashers, McPixel og Thomas Was Alone. :)

Skrevet

Er det forresten noen andre som får lav ned-hastighet? Tenker at det kan være mange som laster ned spill i denne perioden.

Prøv å bruke Sverige som server. Jeg får vanligvis bedre hastighet da.

• Liker 1
Skrevet

Sjelden. Utvidelsespakken til Civilization 5 (Brave New World) hadde 20% her en dag eller noe. Kommer til å kjøpe det en dag det er større rabatt, siden jeg har noen tusen andre spill å spille.

Skrevet

3DJjQ.jpg

Får se om det blir en spennende dag i morgen. Vurderer også å gå igjennom billig-lista som ble postet tidligere, for å finne noen "skjulte perler".

• Liker 2
Skrevet

Ja, det gjør de, men det er faen meg ikke til å stole på.

Det virker som kategori-listene blir lagret en gang i uken eller noe slikt. Når jeg logget på Steam hos min mors laptop (installerte det for å kategorisere), var halvparten av spillene utenfor Summer Sale-kategorien. Så jeg fikset det. Når jeg kom hjem til hoved-PC-en min, manglet det flere spill igjen. Så det er noe muffens med det.

Skrevet

Spec Ops! You are in for a treat dear Slimda! ;D

Selv har det bare blitt Hitman Absolution, Pro Cycling Manager 2013 og NASCAR 13 på meg.

Kommer til å bli Monster Loves You og World In Conflict før salget er ferdig. Kanskje CoH2 om det kommer på tilbud.

Skrevet (endret)

Ganske døll og kjip historie, men actionfeeling er brukbar. Repetetitvt standard "konsoll skytespill". Helt grei underholdning.

Endret av Abigor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...