Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stor kuk


Gjest j17

Anbefalte innlegg

Hallo folkens. Han jeg holder på med, har 20,5 cm lang kuk... den er svær. -.-

Og jeg er jo generelt trang fra før av, alltid vært det, og hvis vi skulle pule en del, blir fitta mi utvidd da? :/ eller, den blir jo det når han kommer inni meg, men vil fitta mi fortsatt være trang etter akten eller vil den bli sånn utvidd for alltid? Jeg liker å være trang, vil ikke ha løs eller slapp fitte for å si det sånn.

 

Takk for svar på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... så kklart kommer fitta mi til å bli stoor iinni når jeg skal føde, men det er ikke det jeg spør om nå... -_____________-

 

 

Stor inni? babyen skal da ut og..

Ja, så klart skjønner jeg det, men jeg skal ikke ha barn før om lenge, og jeg vil ikke akkurat utvidde fitta mi noe mer inntil da.

Lenke til kommentar

Aldri sett så mange useriøse svar i en tråd som ikke er en åpenbar troll--post.

La oss si at førstepost er ment seriøst og ikke laget av et troll. Hva med å faktisk hjelpe personen? Evt. hvis man ikke vet - la være å spamme masse kødd.

 

Ikke at min post er noe bedre ettersom jeg ikke kan gi svar på spørsmålet. :)

Lenke til kommentar

Tren opp bekkenmusklene ved å knipe de inn, det finnes også vaginakuler som du kan bruke ved å ha dem inni deg og holde på de.

 

Men generelt kan skjeden utvides ganske mye før den blir "løs". Du nevner lengde men sier ingenting om omkretsen, det er tross alt det som betyr noe her i denne sammenhengen.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Tipper det er samme person, det er ikke så mange gjester her på forumet.

Det tipper admin også, det vil si om de som svarer. Samme IP. En bunke poster er slettet.

 

Det er ingen grunn til å tro at dette emnet er trolling. Og skulle dere tro det allikevel så rapporter det, så ser vi på saken. Ikke spam tråden med slikt.

 

Ellers: Vagina er en muskel, og blir ikke slapp eller vid av å brukes. Tvert om.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Lengden har jo ingenting å si om du er redd for at du skal bli utvidet, da må du tenke på omkretsen. Selv de trangeste klarer å utvide musen ganske så mye, men de vil ikke forbli vide, så nei, du får nok ikke slafsefitte av å ligge med han. Som Blåbær sier, tren opp bekkenmuskulaturen. Eneste ulempen jeg kan se, er om du etterhvert skulle finne en ny type med vesentlig mindre penis når du er blitt vant til stor en.

 

Btw, hvordan vet du den er 20,5? :p Jeg ville ikke tatt han på ordet, gutter har mange finurlige triks på lager for å legge til noen centimeter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...