Gå til innhold

leveringstid på dell inspiron 500m


Anbefalte innlegg

Bestillte nettopp en Dell Inspiron 500m! På bestillingen står det at jeg får maskinen 7 til 10 dager etter betalingen er mottatt hos dem. Pratet med ei på Dell i dag og hun sa 3 uker ca. :grumpy: det er jo katostrofalt dårlig... Etter 3 uker har det jo garantert kommet noe som er bedre og billigere på markedet!

 

Er det noen som har erfaring med hvor lang leveringstiden pleier å være på Dell maskiner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mye mas og feilbestillinger (Dell sin feil), er endelig min 8500 i produksjon. På Fredag ble bestillingen lagt inn, allerede i gårkveld var den gått til produksjon, og den blir trolig sendt ut i løpet av i morgen eller dagen etter. Tror det har veldig mye å si hvor lang produksjonstiden tar - Sjekk status her: http://support.euro.dell.com/no/no/olos/

 

Under alt dette styret fikk jeg tilsendt en feil konfigurert 8500, og det tok 8 dager fra bestillingen ble lagt inn til Linjegodt ringte og sa de kunne levere pakken til meg. (Var litt kjedelig å måtte fortelle dem at Dell hadde gjort en feil og at den skulle sendes tilbake da :(

Lenke til kommentar

Jeg lurer på å kjøpe meg en 500m fra Dell, og sendte derfor mail og spurte om leveringstiden. De svarte kjapt at den er på 7-10 virkedager. Vet ikke helt om jeg tror på det...

 

Det kan virke som om Dell oppgir èn leveringstid før man bestiller, og så en annen (mye lengre) leveringstid etter at varen er betalt. Dårlig! :x

Lenke til kommentar

jeg har også bestillt en 500m og håper absolutt ikke at det tar 3 uker, for da er det som sagt kommet nye som er billigere og bedre vil jeg tro...

Jeg ringte dell dagen etter min bestilling og fikk vite ca 2uker.. synes det også er litt lenge... btw..den linken over for å sjekke status funker ikke for meg da jeg bare har et internett-bestillings-nr som jeg fikk som kvittering rett etter bestilling...jeg har ikke fått noe epost eller andre meldinger etter det..slik som feks. kundenr elle ordrenr...

Det er vell 1uke siden jeg bestillte nå...

Lenke til kommentar
jeg har også bestillt en 500m og håper absolutt ikke at det tar 3 uker, for da er det som sagt kommet nye som er billigere og bedre vil jeg tro...

Jeg ringte dell dagen etter min bestilling og fikk vite ca 2uker.. synes det også er litt lenge... btw..den linken over for å sjekke status funker ikke for meg da jeg bare har et internett-bestillings-nr som jeg fikk som kvittering rett etter bestilling...jeg har ikke fått noe epost eller andre meldinger etter det..slik som feks. kundenr elle ordrenr...

Det er vell 1uke siden jeg bestillte nå...

 

Det bør du sjekke ut ASAP - Internett bestillingsnummeret sier i utgangspunktet ingenting bortsett fra at du har logget en bestilling hos DELL. Du trenger både kundenummer og ordrenummer for å spore bestillingen din hos Schenker (DELL's befraktere). Hos Schenker kan du også bestille fortløpende email oppdateringer vedrørende endringer i forventet leveringstid (Estimated Time of Arrival el. ETA blant venner). Go DELL ASAP!

Lenke til kommentar

Jeg ringte de igår og fikk beskjed om at maskinen ikke kunne sendes før den 25/6!!! Funderte mye over dette igår og kom fram til at jeg ville avbestille hele dritten. Så da jeg ringte idag for å avbestille sier damen at den allerede er sendt, jeg trodde ikke på det men fikk det bekreftet nå, maskinen er mottat av speedisjonsfirmaet. Ikke tro på det Dell sier, de gjær så godt de kan og maskinen kommer nok tideligere en de påstår.

Lenke til kommentar

:D Jippi :D

 

Nå er maskinen min sendt!

Betalte over nettbanken og betalingen ble vel mottatt hos dem i går..

 

Fikk email som sa at maskinen var i produsjon i dag og gikk inn på ordrestatus og så at den er sendt nå! Ser ut som den var rimelig ferdig allerede!

 

Bra at de er flinkere enn de 3 ukene jeg fikk beskjed om av dell damen. :D

 

Men litt synd at de som jobber hos dell i norge ikke har så mye snøring da :roll:

Lenke til kommentar

Din ordre er sendt og er per den 18/6/2003 på vei til din leveringsadresse.

Gratulerer med ditt nye kjøp og takk for at du valgte Dell.

 

Hvor mange dager tar det før jeg har maskinen her da? Bør ikke ta så veldig mange dager vel? Hvem leverer maskinene for Dell, Posten?

 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar

Din ordre er sendt og er per den 18/6/2003 på vei til din leveringsadresse. Gratulerer med ditt nye kjøp og takk for at du valgte Dell

 

ETA'en (i følge Schenker) er den 26., men jeg krysser fingrene for en tidligere levering. Forrige (feil konfigurerte) maskin kom 3 dager før ETA'en, så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...