Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steike for noen resultater , men gikk som jeg regnet med Chelsea og Arsenal, regnet med de gikk forbi oss. United gikk på nok en skrell , jeg har vel en haug med sms fra en kompis som er Hardcore United supporter som sikkert ikke inneholder mange fine ord om manageren :p

Skrevet (endret)

Hmm, det Trevor sa i studio om det merkelige 1-1 målet i Chelsea-kampen, den regelen husket jeg ikke.

Så hva burde skje nå? Hypotetisk: dommeren så det men visste ikke om regelen (smått utrolig). Da fikk Chelsea altså et mål godkjent som aldri skulle vært, og det på et tidspunkt i kampen hvor Cardiff ledet. Keeperen kan godt sies å ha blitt preget av dette og på den måten er det med på å avgjøre på flere måter.

Hvordan hadde Chelsea-fansen stilt seg om dette hadde vært omvendt?

Slikt som dette kan være med på å avgjøre mesterskapet, utrolig at ikke dommeren er bedre på dette nivået (med forbehold om at han fikk det med seg).

Endret av Solaar
Skrevet

Hvilken regel er det snakk om? I Al Jazeera sitt studio mener de at når keeper slipper den så er den fri, med mindre han hiver den fra seg for å sparke den på direkten.

Skrevet

Hvis det stemmer er det svært uheldig for cardiff/heldig for oss. Mål endrer alltid kampbildet. Men synes det er rart da dommeren ser ut til å være uenig.

Skrevet

Hadde ikke verdens beste kamp. Så ikke at keeperen til cardiff holdt ballen utenfor 16 meter heller. Men det er jo en tabbe i forhold til å ikke kunne reglene.

Skrevet

Keeperen gjorde 3 tabber i løpet av kampen. 2 av målene burde han tatt i tillegg til at han tok ballen i hendene utenfor 16-meter. Men å sprette ballen hadde han tydeligvis all rett til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...