Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud bedre, dette var dårlig. Ba er et monster, Vuckic imponerer som bare det, Simpson var god og Ben Arfa hadde er bra innhopp. Ellers er det så som så, for å si det mildt. Newcastle trenger virkelig en ny stopper så fort overgangsvinduet åpner. Jeg tviler på at det i det heletatt kommer inn en midtstopper, men det er lov til å håpe.

 

Pasningen til Brunt på WBAs første mål var faen meg lekkert.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Herre min hatt. Burde ikke være mulig å tape når man scorer to mål. Viser akkurat hva Newcastle sliter med, forsvaret. Greit nok, trenger en spiss til (noe klubben har visst siden i sommer, men har sagt nå at de kanskje ikke vil se på i januar likevel) og to midtstoppere. Med Colo og Saylor i midten der bak hadde vi et av de sykeste midstopperparene jeg har sett på tjue år, nå funker det bare ikke.

 

Er fremdeles sinnsykt deilig denne sesongen å se konturene av et sinnsykt bra lag. Selv i kampene hvor vi nå har tapt, har vi sett kommende storheter (selv om det ikke er selvsagt at de blir). Helt fantastisk, og selv om Troll nr. 1 i fotballdelen nok en gang kommer til å kommentere Newcastle uten å ha sett kampen, er jeg storfornøyd. Ikke med tap, såklart, men fy faen for et grunnfundament klubben nå har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske bra. Helt klart en forbedring fra Raylor. Trenger nok enda mer tid til å vende seg til tempoet, men det kommer seg nok. Gikk av med skade i pausen, dog. Får håpe det ikke er noe alvorlig.

 

Han fremstår som en back som er en del dårligere enn Enrique defensivt, men en del bedre offensivt.

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det med Santon i dag?

 

Santon er knall. Har virkelig troa på han, han har allerde passert Enrique i bra gjennombruddspasninger i Premier League, men trenger endel kamptrening for å komme seg i form samt det å bli kjent med Premier League. Har lite å utsette på han, men som Proktologen skrev, han er ikke like bra som Enrique defensive (hvem er?), men virker bedre offensivt, og det selv om han mangler samspillet med Jonas. Han vil bli bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...