Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Studio mener Lerma også kunne fått rødt kort. Etter å ha sett situasjonen synes jeg det er smått merkelig. På hvilken måte er det rødt?

Det er blåst, Son har tatt opp ballen og Lerma løper inn i Son og tråkker på foten/slår Son i ryggen.

 

Problemet er at Son er for snill. Han burde faket skade og skreket og detti i bakken.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Studio mener Lerma også kunne fått rødt kort. Etter å ha sett situasjonen synes jeg det er smått merkelig. På hvilken måte er det rødt?

 

Edit: ser stemplingen nå.

Etter min personlige mening burde begge to fått gult, selv med den stemplingen. Det er bare reglene som er så klare i forhold til slag/dytt osv oppi ansiktet, og da er Son gone.

 

Usikker på om Lerma ville fått rødt hvis dommeren hadde sett alt, selv om det han gjør er verre.

Lenke til kommentar

Etter min personlige mening burde begge to fått gult, selv med den stemplingen. Det er bare reglene som er så klare i forhold til slag/dytt osv oppi ansiktet, og da er Son gone.

Usikker på om Lerma ville fått rødt hvis dommeren hadde sett alt, selv om det han gjør er verre.

Ja, jeg kan godt være enig i det.

 

Foyth med rødt nå! Hva er det som skjer?

Lenke til kommentar

Bournemouth har jo vært forferdelige etter pause. Spurs med 9 virket mer farlige enn dem. Eneste grunn til at de sitter igjen med noe er at pikken Lerma klarer å terge på Son et rødt kort og Foyth får rødt på en (helt klar rød takling) som ofte blir oversett i England.

At den ofte blir oversett i England er vel litt irrelevant. Man kunne da heller kalt det skikkelig flaks hvis Foyth ikke fikk rødt for den taklinga i knehøyde. Den flaksen hadde Rojo mot Chelsea.

 

Dier skulle uansett også blitt utvist da han lagde det som skulle blitt straffe, og det var heldig for Spurs at ikke Pawson så det.

 

Scoringen til Bournemouth kommer etter elendig markering på corner, så jeg står ved at det var ok fortjent at Bournemouth tok en knepen seier basert på hele kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...