Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Poengsystemet er latterlig i den forstand at lag som faktisk greier å avansere i CL får svært dårlig betalt kontra lagene som kommer langt i EL. ( Benfica fikk mer poeng enn Milan forrige sesong, selv om Benfica røk i kvartfinalen i EL mens Milan røk runden før i CL).

 

Er forøvrig helt enig med deg i at nivået i England er en del høyere enn nivået i Italia, men å begrunne det med et svært kritikkverdig poengsystem synes jeg blir litt tynt.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hah, skrudde av sekundet før..

Spurs-fansen gikk et kvarter før slutt så du var ikke alene i alle fall :)

 

Folk reiser vel tidleg på alle kampar, relativt uavhengig av resultat? pga transport og kø bort frå stadion osv?

 

Men er jo sjølvsagt kjekt for kommentator og produsent å fokusere veldig på at fansen frå det tapande laget reiser frå det 75. minutt og utover, og det blir nok kanskje lettare å bestemme seg for å forlate stadion når ein ligger under.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Erfaringen fra mang en kamp på Anfield er at det alltid er noen late folk som skal kjappe seg ut noen minutter før slutt for å slippe unna køen, gjerne de med bil siden det er komplett umulig å kjøre i gatene rundt stadion rett etter kamp. Men de aller, aller fleste sitter til slutt, uavhengig av resultatet. Det er litt kjipt, men folk er forskjellige. Fryder meg dog alltid når de går glipp av noe stort som skjer helt mot slutten eller på overtid, til pass for dem.

Lenke til kommentar

Selv svorne Chelsea-supportere synes at Ashley Cole er en idiot. Det eneste problemet (`_`) er at han er en himla god idiot. Personlig så hadde jeg helst sett at klubben fant en erstatter for han snyggast råd. Van Aanholdt er en spiller jeg tror kan overta plassen hans på sikt. Zhirkov er heller ikke helt utelukket, men jeg tviler på at han får sjansen i den posisjonen.

 

En spiller som derimot kan ha en meget lys fremtid på Stamford Bridge er Sturridge. Fire mål på like mange kamper er imponerende. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...