Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OYvN9iU.png

:(

Ikke noe poeng i å lede de 37 første rundene i PL når noen andre topper etter runde 38. Og ja jeg tror fortsatt ikke at Liverpool kommer til å lede etter siste serierunde.

Skrevet

:(

Ikke noe poeng i å lede de 37 første rundene i PL når noen andre topper etter runde 38. Og ja jeg tror fortsatt ikke at Liverpool kommer til å lede etter siste serierunde.

Var vel ikke det som var poenget med posten. Heller det at det er trist for en Arsenal-supporter å se at de var så lenge på topp og nå har falt helt av.

Skrevet (endret)

Hva er årets lag til folk? Mitt:

Szczesny

Coleman - Cahill - Koscielny - Shaw

Toure - Ramsey

Hazard - Rooney - Silva

Suarez

Benken: Howard, Lallana, Sturridge, Kompany, Sterling, Sagna, Baines.

Manager: Brendan Rodgers

Endret av Mr. Brightside
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Useriøst å ta med Ramsey når han har vært ute så lenge. Gerrard f.eks. har vært skadefri og mye bedre.

Skrevet

Useriøst å ta med Ramsey når han har vært ute så lenge. Gerrard f.eks. har vært skadefri og mye bedre.

Ramsey var bedre enn Gerrard når han spilte. Vurderte å ikke ta han med siden han har vært så lenge ute, men basert på ca. halve sesongen han har spilt var han helt fantastisk.

Skrevet

Kun 18 kamper i ligaen gjør at han automatisk blir diskvalifisert i mine øyne. Føler at en spiller på "årets lag" må ha vært involvert i minst 26-28 kamper.

Ellers er det vel liten tvil om at hvis Ramsey hadde fortsatt i samme tempo som han gjorde før han ble skadet at han hadde tatt plassen på midtbanen der ved siden av Touré.

Skrevet

Morsom statistikk under Matchball #6 fra Matchball Mandag. Suarez bruker 0,20 sekunder fra ballen treffer hånden til å rope på straffe. Det er en forbedring på 0,08 sekunder siden han ropte på straffe mot Man United tidligere.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...