Gå til innhold

Prosjekt NES Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Hadde egentlig min tvil på at det fortsatt var folk som leste, men flott å se at det enda er liv her. Kan vel gi litt mere detaljer. Fant kun skruer som var halve lengden jeg trengte. Prøvde å løse dette ved å feste en mutter halvt på 2 skruer slik at de sitter fast i hverandre, men det gikk ikke så bra, og det løsner hele tiden. Klarte også å borre hull på feil plass til disse da noen var litt skjev da jeg målte opp hullene. Skal høre på Biltema om det er mulig å få bestilt rett lengde på skruen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he, ja har sett en slik butikk en gang, men kan ikke huske hvor. Skulle bare ønske biltema hadde et slikt utvalg. Får ta å kikke innom Jernia eller lignende, men de er blitt så utvasket av andre produkter.

 

Edit: Er denne skruen jeg leter etter, i 80mm versjon.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Nei, har ikke det. Blir litt oppgitt over hvor dum jeg er til tider. Eller rettere sagt, hvor dum jeg er som jobber med NES'en når jeg går på lite søvn. Planla ikke godt nok, så jeg borret hull på feil plasser. De er veldig nært der jeg tipper de nye hullene må være, så kan hende jeg treffer på noen problemer der.

Lenke til kommentar

Den prosessoren som er på det kortet du har tenkt til å kjøpte trenger nok noen form for aktiv kjøling. Med andre ord, den trenger en slags vifte. Det følger mest sansynelig med en vifte, men om du fester den som den er mest å bli festet så blir kjøleren ca en cm høyere

Lenke til kommentar

Ser ikke noen info om hvilken grafikkbrikke som er i den, men om det er lik eller bedre en den som står i mitt kort(Ion) så skal den funke helt fint.

 

 

Trenger ikke mere en 4 skruer. Er disse skruene i den lengste lengden(8cm/80mm) jeg er på jakt etter.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...