Gå til innhold

Prosjekt NES Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har kanskje svart på om du skal bruke NES kontrollene tidligere, men jeg har lest igjennom fort og orker ikke lete :p Små fyllesyk i dag..

 

Har tenkt på å gjøre lignende tidligere. Lage et HTPC kabinett fra grunn av og tilpasse kontrollere for NES, SNES, N64, PSX osv og bruke den som en emulator PC for multiplayer spilling av alle de gamle spilla.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Gode nyheter. Lekte litt med forskjellige rambrikker, spor og resatte bios, og nå booter den. Skal få installert Windows, og håper jeg ikke støter på problemer.

 

 

Edit: Da var Windows installert. Hadde litt problemer med å finne disken, og et par andre mindre problemer men nå er alt i orden.

 

Trenger litt tips til media program jeg kan bruke. Tenker litt på å bruke XBMC som jeg har testet ut en stund nå, men om det finnes noe annet som er bra, så tar jeg gladelig imot det.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Fantastisk artig modd! Kjenner mitt Nes-hjerte blør når jeg ser hvordan du skjødesløst river ut innmaten i min første spillmaskin! :-)

 

Tror ikke jeg kunne ha tatt innmaten mere forsiktig ut. Nå ligger den til lagring til fremtidig bruk i antistatisk skum. Kan forsikre deg om at NES'en er blitt serdeles godt behandlet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...