Gå til innhold

Prosjekt NES Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo veldig greit når man har folk på forum som dere som kan gi litt tips og tilbakemelding. Det gjør det mye lettere og mye mere morsomt med prosjekt. Skal se om jeg får tak i kompisen som skulle kjøpe NES'en med meg. Kanskje kan jeg bestille ganske snart.

Lenke til kommentar

Så prosjektet ditt først nå. Dette er blasfemi av verste sort!

På en annen side er det et interessant prosjekt. Håper for guds skyld du har en original NES også. Ingenting slår the real thing.

 

Når det kommer til kontroller bør du sjekke ut www.retrousb.com .

De har en USB-adapter hvor du kan plugge original NES-kontroll. Du må jo ta vare på de originale inputsa i front!

 

Har hatt planer om å gjøre noe av det samme, faktisk. Trenger mediasenter i stua.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Så prosjektet ditt først nå. Dette er blasfemi av verste sort!

På en annen side er det et interessant prosjekt. Håper for guds skyld du har en original NES også. Ingenting slår the real thing.

 

Når det kommer til kontroller bør du sjekke ut www.retrousb.com .

De har en USB-adapter hvor du kan plugge original NES-kontroll. Du må jo ta vare på de originale inputsa i front!

 

Har hatt planer om å gjøre noe av det samme, faktisk. Trenger mediasenter i stua.

 

Blir en original NES ja. Har allerede sjekket ut retrousb.com og har tenkt på det, men kan ikke beholde originalpluggene pga at en kompis av meg skal ha innmaten og da trenger han dem.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Åja, he he. Gidder ikke å ha en NES til, bare bruker en emulator og originale kontroller så blir nok det bra.

 

 

 

 

Denne lista er egentlig bare for at jeg skal ha prisliste tilgjengenlig uansett hvor jeg er

 

 

NES konsoll = 1000,- (www.sortiment.no)

 

2xNES kontroller = 200,- pr stk (sortiment.no)

 

2xNES RetroKit = 105,- pr stk (retrousb.com)

 

 

 

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å herregud, trippelpost.

 

 

Trenger litt hjelp av dere. Har begynt å planlegge for fult her for å være klar til NES'en kommer, så jeg lurte på om noen av dere vet om en plass man kan få alle målene på NES'en ? Har veldig problemer med å finne plass til komponenter, da det ser ut som hovedkortet mitt ikke passer inn pga hele kretskortet til av/på, reset knappen og power lyset.

 

 

Edit: kunne også trengt råd til hva jeg kan putte i "kasset" luka.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

CD/DVD er jo det som er mest naturlig, men de er dyr, og det blir vanskelig å få det bra

 

Hot-swap tror jeg tar for mye plass, og jeg har ikke bruk for den funskjonen.

 

Minnekortleser kunne kanskje være noe, selv om det ikke er noe jeg bruker serlig ofte.

 

Har tenkt litt på kanskje å få tak i et billig display å putte in der, men er veldig usikker på hvordan det kommer til å se ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...