Gå til innhold

Prosjekt NES Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aah :thumbup: Thanks. Den funker :new_woot:

 

Hvis du har lyst å selge den så tar jeg gladelig imot den. Såfremt den ikke har noen store sprekker eller riper da.

 

Vet ikke helt, Må tenke litt på det. :innocent:

 

Nei altså skal ikke presse deg til å gi fra deg NES'en.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si hade til NES-en. Da er tung.... :ph34r: Sjå den bli pakket ned å sendt via posten :whistle:

 

Fra spøk til alvor, NES er et fantastisk samleobjekt :blush:

 

Er jo ikke spøk det.

 

Er litt derfor jeg vil bruke en NES. NES er jo et spill ikon og var vel den første spillmaskinene som virkelig slo igjennom.

Lenke til kommentar

Hehe, var faktisk tungt å sende NES-en, men når han betalte 3500 kr med 5 originale spill klage jeg ikke med jeg hadde en ekstra NES + duplikater av spillene :whistle:

 

Nei, den er fantastisk spillemaskin som er likegodt elsket denne dagen i dag men synd den er vanskelig å få skaffe seg en uten at den er knust til dem grader. Godt at vedlikehold er svært enkelt og fleste tru dem er ødelagte men tar ofte ikke mer en 30 min og ordne. Funnet utrolig mangen eldre konsoller på søppelfyllingen som fungere helt fint. Koste ikke heller allverden å ta den med seg heller. Sist gang betalte jeg 10 kr for en SNES kontroller som fungere helt fint!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

TattaRn, Har du bestemt deg for om du vil selge NES'en eller ikke ?

 

Får egentlig gjort fint lite før jeg har fått en NES. Eneste jeg prøver å finne er en slotload dvd/bd spiller som viser seg å være ganske vanskelig å finne. Tenkte jeg skulle prøve å finne en sponsor men alle er så hemelighetsfulle når det kommer til hvordan de får sponsor så jeg vet ikke hvordan jeg skal kontakte mulige sponsorer.

Lenke til kommentar

Har du vurdert å heller sette i Multi flash kort leser i stedet for CD/DVD? Tenk flipp luken på 60GB ps3. Du sparer en del plass (tro meg, du vil trenge den plassen) pluss at det er elegant.

 

 

Mulig jeg gjør det. kan jo heller streame media fra hovedpcen. Er det lovlig å rippe filmer man kjøper over på pcen ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Har du fått tak i NES-maskin?

 

Edit:

 

Mener det er fult lovlig og rip DVD eigne DVD-er. Så lenge du ikke deler ISO med andre en deg selv.

 

Beklager at ting tar litt tid her, men hovedpcen min tok kvelden og det tok litt tid med feilsøking og nå sitter jeg og venter delene som er på reparasjon. Jeg har fått låne en bærbar masking som jeg skal bruke når jeg har fått windows 7 på den. Jeg har enda ikke fått en NES for han jeg skulle kjøpe den med har dratt på ferie. Jeg har lett litt etter NES og det ser ut som den blir kjøpt av en butikk denne gangen og ikke en privatperson.

Lenke til kommentar

Synd det skal være slik. Skulle gjerne sendt NES, men den eneste NES-en igjen i huset og er pakket inn i original innpakning og skal forbli der :whistle:

 

Skal vertfall si i fra vist jeg får tak i en billig NES maskin. Er det sortiment.no du handler fra?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Synd det skal være slik. Skulle gjerne sendt NES, men den eneste NES-en igjen i huset og er pakket inn i original innpakning og skal forbli der :whistle:

 

Skal vertfall si i fra vist jeg får tak i en billig NES maskin. Er det sortiment.no du handler fra?

 

ja det er sortiment jeg har tenkt å handle fra. Men det tar nok litt mere tid en det som var planlagt uheldighvis.

 

Nå har jeg fått den bærbare jeg låner oppe å går så jeg kan være litt mere aktiv her på forumet.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...