Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp til å fake sykemlding!


Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Fakk,time om en halv time! Gompa 11 stk avføringstabletter som jeg tygde for raskere effekt for 20 min siden. Men står mellom 6 og 12 timer til det virker på pakka :/ styrta en kopp kaffe på tom mage også. Noe mer jeg kan gjøre? :s

 

Setter kjempe pris på responsen forresten :yes:

 

Edit: kaffesjokk, kan det være noe å gå for? Og overdose av dritetabletter, er det veldig farlig? :hmm:

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overdosering av reseptfrie avføringsmidler vil normalt sett ikke føre til noe annet enn forbigående ubehag. Så lenge det ikke gjentaes på fast basis selvsagt.

Du kan prøve klyster. Det skal få fart på avføringen. Siden du ikke har tid til apoteket en gang til så kan du prøve å bruke vegetabilsk olje (rapsolje, olivenolje etc) som klystervæske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Masse sterk kylling i karri, snus å sterk kaffe så lager magen din dødelige gasser i ett døgn.

Edit: Kan føre til så kraftige kramper at du vrir deg i fosterstilling på gulvet.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Nesten så jeg håper på at du kommer helt frisk til legen, og han lett tror deg når du sier du er syk. Når du er på vei hjem fra legen slår alt av medikamenter inn, og du tilbringer resten av dagen på rammen.

 

Selvsagt ønsker jeg at du er frisk som en fisk, alltid.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...