Gå til innhold

Skinnygutter er de som får jentene. Mage = woooh?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skinnypack er ikkje det same som sixpack, det er betegnelsen på tynne folk utan magemusklar.

 

Smålig feil det der... Skinnypack er den naturlige sixpacken som kommer fram pga veldig lav fett prosent. Dvs ikke noe man trener for å få.. Edward Cullen (Twilight) mener jeg å har det jeg vil kalle skynnipack..

Lenke til kommentar

Heh, bare innse at jenter vil ha gutter, og damer vil ha menn. Biip.no består av gutter og jenter, vent til du kommer opp i 18/19+ alderen. Så vil du se at et par store overarmer drar langt mer oppmerksomhet på en nattklubb enn en skinny gutt som aldri har rørt en vekt ;)

Lenke til kommentar

Er det virkelig det jenter vil ha?

Ikke tenkt tanken at det kanskje er du som er den overfladiske her? :whistle:

Second that.

"Jeg ble sammen med en jente for rundt 1 år siden, hun virket veldig hyggelig og oppgående, og selfølgelig store pupper, vakkert ansikt og knall kropp. Men hun hadde angst og var deprimiert, noe hun sutret om hele tiden. Det ble faktisk for mye for meg, og personligheten gjor hun faktisk stygg."

Dette sa sitt.

Lenke til kommentar

Personlig så syns jeg gutter som faktisk er trent å har muskler er mye finere enn hva du beskriver. Syns også man burde ha litt biceps og triceps, faktisk så legger jeg mer merke til om en gutt har fine armer enn om han har six-pack ;)

Jeg og.

 

Sheeeshh... utseendet skaper kontakten, men personligheten/det indre som avgjør fortsettelsen.

 

Og et poeng er jo at ingen ser om du har sixpack eller ikke med mindre du:

a) er på stranden

b) har fått henne med deg hjem

 

Siden sommeren i norge varer i ca 4,5 dager så konkluderer man jo lett med at sixpack er overvurdert så lenge man ikke har bilringer.

Armer, skuldre og rygg vises uansett. Gå for tee's evt tanktop om man liker sånnt, så overlater man jo ikke mye til fantasien.

 

Et annet spørsmål man kan fyre av samtidig er hår eller ikke hår?

Er idealet Twilight-emoene eller Hugh Jackman? Eller begge?

 

http://innerjoejoe.files.wordpress.com/2007/10/hughjackman.jpg

vs

http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/new_moon_jacob_black_poster.jpg

 

Kroppen min er sånn høvelig lik den Hugh har på det øverste bildet, kansje litt mer hår øverst på kassa, og jeg har fått kommentarer på det :hrm:

Lenke til kommentar

Vet ikke om hår burde tas i denne diskusjonen, men Jack er vel en av de få som faktisk passer hår på brystet. Jeg får selv noe ala afro hår på brystet, noe som ser rimelig dumt ut hvis jeg har en litt tynn t-skjorte på meg. Kan nevnes at jeg har barbert meg noe ganger, som også gjør at hårene er litt stivere enn nødvendig.

 

@AnnChristin

Holder med deg, ikke avvis noen ;)

Lenke til kommentar

Interessant tråd og mange gode innlegg. Har lest gjennom alt nå. I starten av tråden utviklet det seg jo til en "Hva er viktigst - utseende eller personlighet?"-debatt, som er artig. I den forbindelse vil jeg si at jeg personlig synes personlighet er viktigst i det lange løp, men utseende er på ingen måte uviktig. F.eks. hva kontakt og det å bli kjent gjelder, er utseende viktig. Og så klart når det gjelder seksuell tenning, som for mange er viktig i et forhold.

 

Min hypotese er at man har to ting, utseende og personlighet, og at man kan forbedre den ene gjennom den andre. F.eks. kan en med dårlig utseende kompensere for det med en vinnende personlighet, sjarm, selvtillit, osv osv. På samme måte vil alltid en person med godt utseende ha folk som er interessert, uavhengig av personlighet. En dårlig personliget kan gjøre hvem som helst stygg, og en god personlighet kan gjøre hvem som helst umåtelig vakker. Min erfaring. Hva folk tenner på og blir tiltrukkket av vil uansett forbli individuelt for alltid.

 

...

Jeg ser bildet av Hugh Jackman og tenker "Det der er en ekte mann. Han har muskler, hår, han er rundt 40 år. Han ser bra og veltrent ut, og han er definitivt slik en mann i hans alder burde se ut." Når jeg ser bildet av Twilight-fyren tenker jeg "Uff.. Jaja, jeg håper du får masse jenter i alle fall. Du ser ut som en liten barnerumpe som noen har sminket opp, og du lurer ingen med det voldtekts-blikket der. Photoshop gjør det bra også, skjønner jeg."

 

Jeg er ungdom selv, og hva utseende angår ligner jeg nok mer på twilight-gutten enn Jackman, ettersom jeg omtrent ikke har hår på brystet. Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Hva magen angår ligner jeg mer på Jackman, ettersom jeg ikke har kjempesynlige magemuskler, pga fettet som skjuler dem.

 

Hva six-pack/skinny-pack angår er det tydelig at dette er begreper folk har vansker med å definere og finne enighet om. I mine øyne er skinnypack en vaskebrettmage på en person som har lav fettprosent, altså vil magemusklene (fordi alle har magemuskler) synes bedre. En som har trent magen vil få større magemuskler, men igjen er det fettprosenten som avgjør. I teorien er alle synlige magemuskler en skinnypack, ettersom fettprosenten er lav. I ekstreme tilfeller med mye muskler vil kanskje magen synes uansett. Et eller annet sted vil det uansett gå en grense for hva en akseptabel muskelmasse er mtp om man kan si at man har six-pack. Denne vil nok aldri nå en konstant.

Endret av Hårek
Fixet quote, det manglet en ]
Lenke til kommentar

Har lest hele tråden her, og merker at jeg tenker veldig anderledes enn folka her. Det jeg faller for hos en mann er øynene og hvordan kroppen beveger seg. Ikke kroppsSPRÅKET men bare bevegelser når han går, reiser seg fra en stol eller tar oppvasken. Jeg må føle meg trygg sammen med ham og det gjør jeg viss han er snill, omtenksom, inkluderende, smart og beskyttende. Da mener jeg ikke sånn " jeg tar 300 kg i benkpress og skal banke deg fordi du såg på dama mi", men at han er der for meg og vil ta min side. Det er jo enda mer sjarmerende og faktisk sexy viss han er drit svak og har tenkt og banke noen fordi de såg på dama hans, en om han er super sterk. Da gjør han litt ekstra for dama si. Eller at han kan out-smarte andre mannfolk.

Lenke til kommentar

Det er jo enda mer sjarmerende og faktisk sexy viss han er drit svak og har tenkt og banke noen fordi de såg på dama hans, en om han er super sterk. Da gjør han litt ekstra for dama si. Eller at han kan out-smarte andre mannfolk.

 

Er det sjarmerende og sexy hvis en dum gutt prøver å outsmarte andre mannfolk da? Hvis han prøver litt ekstra liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...