Gå til innhold

Skinnygutter er de som får jentene. Mage = woooh?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Alle de tre tingene kan være noe man ikke kan gjøre noe med. Få tenner? Koster jævlig mye i Norge med tannlege. Kviser, noen får det bare ikke vekk.

Lenke til kommentar

Alle de tre tingene kan være noe man ikke kan gjøre noe med. Få tenner? Koster jævlig mye i Norge med tannlege. Kviser, noen får det bare ikke vekk.

 

Det kan det, har aldri sagt at den eneste muligheten er fordi de ikke tar vare på seg selv.

Men bare en av de 3 tingene vil jeg si er fort gjort å tolke i retningen at de ikke er så interessert i å ta vare på seg selv.

 

Det kan ha alle mulige forklaringer, men du tolker ikke kroppsspråk med den bevisste delen av hjernen din. Ytterst få mennesker er villige til å ta sjangser eller gi fremmede benefit of doubt i den sammenhengen. Det pleide å være en veldig god måte å overleve på :)

Lenke til kommentar

Noen blir født feit, og har ekstremt lav forbrenning. Nok om det :) Vi stopper det her siden vi er nogen lunde like i tankegangen.

 

Den myten er busta død for lenge siden. Akkurat som myten om tynne mennesker som kan spise hva de vil. Går du gjennom hva en tynn mann som spiser "hva han vil" får i seg i løpet av en hel dag vedder jeg hatten min på at du kommer til å se at han ikke får i seg så mye kcal likevel. Akkurat som en tykk mann. Kcal inn vs Kcal ut, det er så enkelt som det :)

Lenke til kommentar

Det kan ha alle mulige forklaringer, men du tolker ikke kroppsspråk med den bevisste delen av hjernen din. Ytterst få mennesker er villige til å ta sjangser eller gi fremmede benefit of doubt i den sammenhengen. Det pleide å være en veldig god måte å overleve på :)

Det stemmer ikkje, du tolkar dei både bevisst og ubevisst, spesielt menn må lærer seg å oppfatte slike signal, ellers får du ikkje mykje hell på byen.

Lenke til kommentar

http://media.photobucket.com/image/Skinnypack/Radivv88/Iformprofilbilde14apr102.jpg

 

Kan tenke meg han mener noe slik mage men ikke noe annet muskelatur som er synelig slik som på dette bildet.

 

jeg vil ikke påstå det der er skinnypack, ser jo på både armer og bryst at fyren trener.

 

Skinnypack for min del er gutter uten synlige brystmuskler og formløse armer. Skulle gjerne gått på deiligst/biip og funnet eksempel, men er på jobb..

 

 

Enten så leste ikke du hva jeg skrev eller så gjorde jeg meg ikke helt forstått. Jeg skrev at bare magen var en skinnypack, deretter visualiser deg at han ikke har bryst, armer osv slik som på dette bildet ;)!

Lenke til kommentar

Det stemmer ikkje, du tolkar dei både bevisst og ubevisst, spesielt menn må lærer seg å oppfatte slike signal, ellers får du ikkje mykje hell på byen.

Ja jeg er enig i at menn er dårlig til å oppfatte signaler. Og det er fullt mulig å være mer bevisst på kroppsspråk, men det blir tolket uavhengig av den bevisste delen av hjernen. Uansett hvor mye de fleste gutter VET at det ikke er farlig å prate med jenter, blir de livredde når de faktisk skal gjøre det. På samme måte oppfatter du kroppsspråk, uavhengig om det strider imot fornuften din.

Lenke til kommentar

Jaha, kan ikkje sei eg er redd når eg snakkar med med jenter, mulig vi er i forskjellige aldersgrupper her :).

 

Forstår ikkje akkurat kva du miener om kroppsspråk, men her er eit par eksempler:

Bevisst: Du legg merke til at ei jente gir deg "det" blikket.

Ubevisst: Du knyttar nevane mens nokon flørter med dama di.

Lenke til kommentar

Jaha, kan ikkje sei eg er redd når eg snakkar med med jenter, mulig vi er i forskjellige aldersgrupper her :)

Spiller ingen rolle hvilken aldersgruppe det er snakk om, det ligger koda i kroppen din.

Snakker du med fremmede jenter ofte nok blir du vant til det, men alle har det.

 

Ett blikk er kroppsspråk, men det er mye mer enn det. Mesteparten av kommunikasjon går gjennom kroppsspråk, selv mens du har en vanlig samtale. Alt fra hvordan du står/sitter, til hvordan du beveger hender, ben, skuldre øyne, tonefall på stemmen, blunking osv. Det finnes helt latterlig mange bøker om emnet, du får nesten gå å lese..

 

Poenget mitt er at du klarer ikke sitte å tenke på alt det her men du snakker med folk, det blir for mye for hjernen din (for de aller fleste ihvertfall). Ganske sykt hvor mye av hjernekapasiteten vår som går med på kun å tolke kroppsspråk.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett feil, det er ingen gener som koder for irrasjonell frykt for jenter, det er fullstendig ulogisk frå eit evolusjonistisk perspektiv.

 

Eg har allereie lest mykje om det, studerar psykologi.

Du har heilt rett i at store delar av interaksjonar skjer gjennom kroppsspråk og at dette skjer i større eller mindre grad ubevisst, men det er ikkje slik at vi har ein medfødt eigenskap til å forstå alt kroppsspråk, spesielt ikkje menn. Spesielt hos menn må rett og slett noko av det skje bevisst og det er stort sett den delen som er relevant i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett feil, det er ingen gener som koder for irrasjonell frykt for jenter, det er fullstendig ulogisk frå eit evolusjonistisk perspektiv.

 

Eg har allereie lest mykje om det, studerar psykologi.

Du har heilt rett i at store delar av interaksjonar skjer gjennom kroppsspråk og at dette skjer i større eller mindre grad ubevisst, men det er ikkje slik at vi har ein medfødt eigenskap til å forstå alt kroppsspråk, spesielt ikkje menn. Spesielt hos menn må rett og slett noko av det skje bevisst og det er stort sett den delen som er relevant i denne diskusjonen.

 

Det er ikke ulogisk. Historisk sett har mennesker levd i små stammer eller klaner. Prøvde du deg på en fremmed jente risikerte du faktisk livet. Til og med den dag i dag er det mange steder du risikerer livet ved å forelske deg i feil person, i stor grad i samfunn som fremdeles lever med klanmentaliteten.

 

Jeg har aldri påstått at vi har en medfødt egenskap til å forstå alt kroppsspråk, det er noe vi i stor grad lærer ved erfaring. Det trenger ikke nødvendigvis skje noe bevisst, annet enn å "trene" på sosiale sammenhenger.

 

Ellers så er jeg som sagt enig i at menn er dårligere til å oppfatte slike signaler enn kvinner.

Lenke til kommentar

Jo, det er direkte ulogisk, frykt for det motsatte kjønn -> redusert formeringspotensiale.

Det du referar til er visse normer som har eksistert i enkelte samfunn, slikt vil ikkje ha innverknad på befolkninga som heilheit, hvertfall ikkje biologisk.

 

Overleve > Reprodusere.

 

Menneske har beviselig levd i små stammer eller klaner i mange, mange tusen år..

I slike klaner er potensielle partnere begrenset, og som hos alle andre flokkdyr, stort sett forbeholdt alfa hannen. Hvis du prøver deg på en dame jeg har lyst på, og jeg kaster en stein i hodet på deg, kommer du sansyneligvis ikke til å overleve eller reprodusere. Hvis du feiger ut kommer du sannsyneligvis til å overleve, og har en sjangse til å reprodusere senere.

 

Det som vil ha innvirkning på befolkningen som helhet, er fordeler i forhold til å overleve og reprodusere. Dette vil pga naturlig utvelgelse ha en "biologisk innvirkning".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Ellers så er jeg som sagt enig i at menn er dårligere til å oppfatte slike signaler enn kvinner.

Det vil jeg si meg uenig om. Kvinner forstår hverandre godt, Menn forstår hverandre godt. Det er bare at kvinner forventer vi skal forstå mye, som de har lært ved å være sammen med de andre jentene. Noe vi ikke har! Samme med det motsatte. Jeg mener vi forstår like mye, det er bare snakk om på hvilken måte du utrykker det.

Lenke til kommentar

Det vil jeg si meg uenig om. Kvinner forstår hverandre godt, Menn forstår hverandre godt. Det er bare at kvinner forventer vi skal forstå mye, som de har lært ved å være sammen med de andre jentene. Noe vi ikke har! Samme med det motsatte. Jeg mener vi forstår like mye, det er bare snakk om på hvilken måte du utrykker det.

 

Det er klart du er best på det du har mest erfaring med. Men jeg opplever ihvertfall at kvinner er mye bedre til å lese menn, enn menn er til å lese kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi ta det til det ytterste så er det jenter vil ha er en handyman med megaselvtilit. En muskelin man som har styrke/muskler, men også kan kle seg som en mann er også et mega pluss. Har noen sett DVD'n Blueprint Decoded? Om han fyren som brukte 4 år til å "decode" kvinner?

 

Men det er bare det som irreterer meg med at jenter i min aldersgruppe er kun etter fin kropp med sickpack. Seinere vil de forstå hva de vil ha. Også det værste er jo med guttene som gjør det og jentene som beundrer det. Ja, jeg har møtt mange umodne i min aldersgruppe, kanskje fordi jeg går etter jenter som er eldre og har mer fornuft i hodet?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...