Gå til innhold

Skinnygutter er de som får jentene. Mage = woooh?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende mange som har denne oppfattelsen.

"Skjønner ikke at folk klager på at barn sulter i Afrika, de er jo kjempefeite der." Det viser bare hvor ignorant noen folk er.

Er vel heller du som er ignorant ... Du får det til å virke som om alle i afrika er fluespiste sultofre.

 

Blæhh.. For det første så mente han ikke alle, for det andre var det barn som sultet.

 

Folk med bilde av seg selv eller andre som løfter vekter, klarer jeg rett og slett ikke ta seriøst. Morsomt at mitt poeng ble tatt på så hardt, bare fordi dere ikke klarer å se hva jeg egentlig prøvde å fortelle?

 

Jeje, lykke til med skinnypacken, om du klarer å lure deg til at det ser bra ut, så fint for deg, det er jo kun våres egen realitet som egentlig betyr noe, eller?

 

Da er det betydelig bedre med bilde av en våt katt du har funnet på internett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I ein nattklubb kan du vinne mykje på ei expressiv personlegheit, men mtp. langvarige forhold vil du, statistisk sett, ende opp med ein partner som er omtrentlig like fysisk attraktiv og av same høgd, ansenitet og rikdomsnivå. Når eg snakkar om personlegheit tenkjer eg forøvrig ikkje på kor flink du er å sjekke damer ;), men på kva personlegheitstrekk du besitter og viser i kvardagen.

Kilde ? Greit nok, det med inntekt skal jeg si meg enig med men det andre strider mot det jeg har sett i løpet av mine år på denne jord så langt.

 

De som tror utseende er alt: Stakkars dere.

 

jeg er enig med HValder. hvis den ene parten er litt out of den andres league, så vil den som er penest alltid holde øynene åpne for noe bedre. det er veldig skjelden å se to som er gift eller samboere litt opp i åra der det er stor forskjell på hvor jeg ville plassert dem på en skala fra 1-10. de aller fleste velfungerende par er veldig nærme hverandre utseendemessig, har så godt som aldri sett par som avviker hverandre utseendemessig mer enn kanskje 2 karakterer fra 1-10.

 

 

Lenke til kommentar

I ein nattklubb kan du vinne mykje på ei expressiv personlegheit, men mtp. langvarige forhold vil du, statistisk sett, ende opp med ein partner som er omtrentlig like fysisk attraktiv og av same høgd, ansenitet og rikdomsnivå. Når eg snakkar om personlegheit tenkjer eg forøvrig ikkje på kor flink du er å sjekke damer ;), men på kva personlegheitstrekk du besitter og viser i kvardagen.

Kilde ? Greit nok, det med inntekt skal jeg si meg enig med men det andre strider mot det jeg har sett i løpet av mine år på denne jord så langt.

 

De som tror utseende er alt: Stakkars dere.

 

jeg er enig med HValder. hvis den ene parten er litt out of den andres league, så vil den som er penest alltid holde øynene åpne for noe bedre. det er veldig skjelden å se to som er gift eller samboere litt opp i åra der det er stor forskjell på hvor jeg ville plassert dem på en skala fra 1-10. de aller fleste velfungerende par er veldig nærme hverandre utseendemessig, har så godt som aldri sett par som avviker hverandre utseendemessig mer enn kanskje 2 karakterer fra 1-10.

Vel, dette har jeg sett. Og da dette er såpass individuelt og komplekst kan man ikke plassere dette på en skala som setter standaren. Din skala er kanskje ikke helt lik min skala, dermed kan også diferansen bli større/mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Utseende har praktisk talt ingenting å si.. Jenter finner ting å like ved kroppen din hvis de liker deg.

Når det gjelder å "få" en jente er det selvfølgelig kroppsspråket som har mest å si.

Sånn er det ikke alltid, spesielt ikke fra 10-16 år.

Lenke til kommentar

Utseende har praktisk talt ingenting å si.. Jenter finner ting å like ved kroppen din hvis de liker deg.

Når det gjelder å "få" en jente er det selvfølgelig kroppsspråket som har mest å si.

Sånn er det ikke alltid, spesielt ikke fra 10-16 år.

 

Alle er selvfølgelig litt forskjellige, men alle mennesker kommuniserer i størst grad ved hjelp av kroppsspråk, 10-16 åringer også. Jeg vil faktisk påstå at kroppsspråk er viktigere jo yngre du er, i forhold til hvordan du ser på andre mennesker.

Lenke til kommentar

http://media.photobucket.com/image/Skinnypack/Radivv88/Iformprofilbilde14apr102.jpg

 

Kan tenke meg han mener noe slik mage men ikke noe annet muskelatur som er synelig slik som på dette bildet.

 

jeg vil ikke påstå det der er skinnypack, ser jo på både armer og bryst at fyren trener.

 

Skinnypack for min del er gutter uten synlige brystmuskler og formløse armer. Skulle gjerne gått på deiligst/biip og funnet eksempel, men er på jobb..

Lenke til kommentar

Utseende har praktisk talt ingenting å si.. Jenter finner ting å like ved kroppen din hvis de liker deg.

Når det gjelder å "få" en jente er det selvfølgelig kroppsspråket som har mest å si.

Sånn er det ikke alltid, spesielt ikke fra 10-16 år.

 

Alle er selvfølgelig litt forskjellige, men alle mennesker kommuniserer i størst grad ved hjelp av kroppsspråk, 10-16 åringer også. Jeg vil faktisk påstå at kroppsspråk er viktigere jo yngre du er, i forhold til hvordan du ser på andre mennesker.

 

Har prøvd å si tidligere i denne tråden at looks teller ufattelig lite for oss mannfolk. Det eneste det stilles krav til er at du tar ditt eget utseende seriøst. Mao, du trenger ikke ha verdens peneste fjes, så lenge du vet å kunsten å dusje, kler deg bra og lukter godt.

 

Folk har vanskelig for å gå med på dette

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Der kan jeg være enig, men jenter ser ganske mye på utseendet. Jeg merker at jeg aldri ser noen på forskjellig nivå med utseendet? Er en grunn for det tror jeg. De går ikke bare på kroppsspråket og personligheten. Ved første blikk er det utseendet som teller, enter du liker det eller ikke. Jeg vil understreke at det finnes unntak.

Lenke til kommentar

Der kan jeg være enig, men jenter ser ganske mye på utseendet. Jeg merker at jeg aldri ser noen på forskjellig nivå med utseendet? Er en grunn for det tror jeg. De går ikke bare på kroppsspråket og personligheten. Ved første blikk er det utseendet som teller, enter du liker det eller ikke. Jeg vil understreke at det finnes unntak.

 

Tenk på en kjekk gutt som kommer bort til deg og sier hei, uten å smile.

Så tenker du på en kjekk gutt som kommer smilende bort å sier hei.

 

Tenk på en kjekk gutt som ikke går rett i ryggen, i motsetning til en som gjør det.

 

Og det er klart mennesker liker å se på pene mennesker, men det er i stor grad kroppsspråket som former hvordan du ser på folk. Du kan være så pen du vil, men hvis du ikke smiler kommer du som regel ikke langt.

Lenke til kommentar

Det er fordi kroppsspråk og personlighet tilpasser seg utseendet ditt. Får du høre livet gjennom at du er pen, vel da oppfører du deg deretter. Og vica versa.

 

Om en under gjennomsnittlig kar lærer seg opp til et kroppsspråk og en personlighet som bare oser maskulinitet, selvtillitt og lederegenskaper så vil han dra damer deretter.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Der kan jeg være enig, men jenter ser ganske mye på utseendet. Jeg merker at jeg aldri ser noen på forskjellig nivå med utseendet? Er en grunn for det tror jeg. De går ikke bare på kroppsspråket og personligheten. Ved første blikk er det utseendet som teller, enter du liker det eller ikke. Jeg vil understreke at det finnes unntak.

 

Tenk på en kjekk gutt som kommer bort til deg og sier hei, uten å smile.

Så tenker du på en kjekk gutt som kommer smilende bort å sier hei.

 

Tenk på en kjekk gutt som ikke går rett i ryggen, i motsetning til en som gjør det.

 

Og det er klart mennesker liker å se på pene mennesker, men det er i stor grad kroppsspråket som former hvordan du ser på folk. Du kan være så pen du vil, men hvis du ikke smiler kommer du som regel ikke langt.

Tenk hvis en ekstremt feit person går frem til en supermodell, han har ikke hår og har kviser over alt. Han er rett i ryggen, og smiler selv om han bare har et par tenner? Utseendet teller, like mye som kroppsspråk.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Tenk hvis en ekstremt feit person går frem til en supermodell, han har ikke hår og har kviser over alt. Han er rett i ryggen, og smiler selv om han bare har et par tenner? Utseendet teller, like mye som kroppsspråk.

 

Å være overvektig, ha kviser og mangle tenner kan vel strengt tatt betegnes som kroppsspråk. For meg tyder det ihvertfall i stor grad på at personen ikke er interessert i å ta vare på seg selv.

Jeg synes ikke at det er en god sammenligning, men jeg skjønner hva du vil fram til.

 

Det er klart at du har en fordel, på flere nivåer, hvis du ser bra ut. Men i en praktisk sammenheng har utseende ditt ingenting å si. Dvs. hvis du har to stykker som konkurrer om en dame, hvor begge to hadde helt likt utgangspunkt utenom at en var penere, ville nok den peneste ha "vunnet". I en praktisk sammenheng har ingen likt utgangspunkt, og forskjellen utseende ville gjort er for liten til at det har noe å si.

Lenke til kommentar

Noen blir født feit, og har ekstremt lav forbrenning. Nok om det :) Vi stopper det her siden vi er nogen lunde like i tankegangen.

 

Ja det er ikke sikkert at overvekt er fordi en ikke tar vare på seg selv, men hvis du har kviser og mangler tenner i tillegg så er det vel fort gjort å tolke det slik.

 

Trenger forøvrig ikke stoppe å diskutere selv om vi er sånn delvis enige! Jeg blir ikke tvunget til å være her for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...