Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg hatt min beste match online. Jeg var CSKA Moskva (KONGE LAG) med 4 stjerner.

Han valgte seff Chelski

 

Han gjør narr av meg i første omgang, denne karen har virkelig skills tenkte jeg. 1-0 til pause til han, 60-40% i hans fordel ballinnhav.

 

Men så i andre omgang snur det, jeg varter opp med det ene lekre angrepet etter det andre. Jeg rundspiller han! Han som var SÅ skråsikker på å slå meg i 1.omgang. Angrepsrekka til CSKA med Dzagoev, Gonzales, Vagner Love og en annen spiss til, helt uslåelig. Taktikken er også konge, en 4-1-3-2 variant.

Hattrick av Vagner Love og jeg vinner 3-1, og fikk masse poeng. Litt over 70 tror jeg. DET er deilig!

 

Helt svett i henda nå..

Lenke til kommentar

@CThommasen: Ikke skjønner jeg hvordan du fikk 7 + for det innlegget der, men det er tydeligvis mange som har noe mot Luna. Du blir god av å spille mye, veldig mye. Det er en læringsprosess, tenk over hva du må gjøre for å bli bedre etter hver kamp.

 

Når det gjelder Og skudd og sånt, hvordan funker det?, så skjønner jeg ikke helt hva du mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min største svakhet i fifa må være at jeg aldri klarer å score på frispark. Jeg får uttalige frispark i dødlig sone hver eneste kamp, men jeg klarer pokker ikke å score på noen av dem. Jeg har til og med lagd en spiller med 99 på alt for å sjekke om jeg klarer å ta frispark med han, men nei!eg har sett på et par youtube videoer, men det har jo også gått rett til helvete.Nå har eg egentlig bare gitt om hele driten.

 

Så, til mitt spørsmål. Noen som har noen tips til frisparkskyting? Eller hvordan jeg skal trene på å bli flink i arenaen?

Lenke til kommentar

Min største svakhet i fifa må være at jeg aldri klarer å score på frispark. Jeg får uttalige frispark i dødlig sone hver eneste kamp, men jeg klarer pokker ikke å score på noen av dem. Jeg har til og med lagd en spiller med 99 på alt for å sjekke om jeg klarer å ta frispark med han, men nei!eg har sett på et par youtube videoer, men det har jo også gått rett til helvete.Nå har eg egentlig bare gitt om hele driten.

 

Så, til mitt spørsmål. Noen som har noen tips til frisparkskyting? Eller hvordan jeg skal trene på å bli flink i arenaen?

 

Slet selv i starten på frispark på 11. For på 10 så prøvde jeg å duppe den over muren, men i 11 har det blitt mer vrient fra 17-18 meter. Derfor pleier jeg å skru den rundt murne, går inn ca 9/10 ganger.

I arenaen er det jo egentlig bare å skyte der du suger vanligvis å prøve deg fram.

Lenke til kommentar

Min største svakhet i fifa må være at jeg aldri klarer å score på frispark. Jeg får uttalige frispark i dødlig sone hver eneste kamp, men jeg klarer pokker ikke å score på noen av dem. Jeg har til og med lagd en spiller med 99 på alt for å sjekke om jeg klarer å ta frispark med han, men nei!eg har sett på et par youtube videoer, men det har jo også gått rett til helvete.Nå har eg egentlig bare gitt om hele driten.

 

Så, til mitt spørsmål. Noen som har noen tips til frisparkskyting? Eller hvordan jeg skal trene på å bli flink i arenaen?

Gå på treningsmodus og tren som et helvete. Som man sier; "Det fins ingen snarveier".

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg Fifa11 etter jobben idag, dt jg lurer på, kan non fortelle meg hva creation centre innebærer? Skal man lage et helt lag basert på ekte eller falske spillere? Og kan man spille online med dette laget, serie?Eller kun kamper mot konsollen?

 

Edit: Hvis man skal lage et slikt lag, er det noe man gjøre på nett? Eller kan jeg gjøre på det på konsollen?

 

Edit: Er det verdt å bruke tid på det i det hele tatt?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg Fifa11 etter jobben idag, dt jg lurer på, kan non fortelle meg hva creation centre innebærer? Skal man lage et helt lag basert på ekte eller falske spillere? Og kan man spille online med dette laget, serie?Eller kun kamper mot konsollen?

 

Edit: Hvis man skal lage et slikt lag, er det noe man gjøre på nett? Eller kan jeg gjøre på det på konsollen?

 

Edit: Er det verdt å bruke tid på det i det hele tatt?

 

Creation Centre innebærer at man kan lage sine egne lag og spillere. Man kan lage lag med spillere som du har lagd helt selv, og du kan bestemme hvor gode de skal være, hvordan de ser ut, hvor høye og tunge de skal være etc. Og om du ikke gidder å lage egne spillere til ditt eget lag kan du bare laste inn spillere til laget ditt som andre FIFA 11-spillere har laget og publisert.

 

Man kan bruke dette laget til å spille mot konsollen, men det kan også brukes til å spille online, dog urangerte kamper.

 

Og du må gjøre det på nett ja (http://www.ea.com/soccer/fifa/creation-centre), og der logger du inn på brukeren du bruker på FIFA 11. Men etter at du har lagd laget der og ført det over til FIFA 11 kan du endre det på konsollen.

 

Jeg synes dette er veldig gøy, jeg har for eksempel lagd et lag der hvor alle spillerne er 150cm og som ikke veier så mye. :p Men det er smak og behag egentlig, om du ikke liker å lage egne lag er uansett FIFA 11 et bra spill, har hatt det mye gøy med spillet så langt.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg Fifa11 etter jobben idag, dt jg lurer på, kan non fortelle meg hva creation centre innebærer? Skal man lage et helt lag basert på ekte eller falske spillere? Og kan man spille online med dette laget, serie?Eller kun kamper mot konsollen?

 

Edit: Hvis man skal lage et slikt lag, er det noe man gjøre på nett? Eller kan jeg gjøre på det på konsollen?

 

Edit: Er det verdt å bruke tid på det i det hele tatt?

 

Creation Centre innebærer at man kan lage sine egne lag og spillere. Man kan lage lag med spillere som du har lagd helt selv, og du kan bestemme hvor gode de skal være, hvordan de ser ut, hvor høye og tunge de skal være etc. Og om du ikke gidder å lage egne spillere til ditt eget lag kan du bare laste inn spillere til laget ditt som andre FIFA 11-spillere har laget og publisert.

 

Man kan bruke dette laget til å spille mot konsollen, men det kan også brukes til å spille online, dog urangerte kamper.

 

Og du må gjøre det på nett ja (http://www.ea.com/soccer/fifa/creation-centre), og der logger du inn på brukeren du bruker på FIFA 11. Men etter at du har lagd laget der og ført det over til FIFA 11 kan du endre det på konsollen.

 

Jeg synes dette er veldig gøy, jeg har for eksempel lagd et lag der hvor alle spillerne er 150cm og som ikke veier så mye. :p Men det er smak og behag egentlig, om du ikke liker å lage egne lag er uansett FIFA 11 et bra spill, har hatt det mye gøy med spillet så langt.

Tusen takk for svar ;) Gleder meg til å komme hjem fra jobb, f**n tia går sakte idag hehe..

Lenke til kommentar

Jeg vender meg til ekspertene for hjelp. Noen som har en liste over 5*stjerners spillere på fifa 11?

 

Evt, kan man søke på denne kriteriene på spillet? Finner ikke ut av det.

På ps3 trykker du på r3 når du er på spilleren i lagledelse;)

 

Edit: Her er en liste jeg fant,men vet ikke hvor mye den stemmer:

90 - Messi - Argentina - RW - Barca

87 - Ronaldo - Portugal - RW - Real Madrid

86 - Ribery - France - LM - Bayern Munchen

85 - Ronaldinho - Brazil - LF - AC Milan

83 - Aimar - Argentina - CAM - Benfica

83 - Nani - Portugal - LW - Man UTD

83 - Hulk - Brazil - RW - Porto

82 - Pato - Brazi - RF - AC Milan

82 - Bastos - Brazil - LM - Lyon

82 - Lavezzi - Argentina - CF - Napoli

81 - Robinho - Brazil - LF - AC Milan

81 - Menez - France - CAM - Roma

80 - Saviola - Argentina - CF - Benfica80 - Neymar - Brazil - ST - Santos

79 - Quiresma - Portugal - RW - Besiktas

79 - Boussoufa - Morocco - LW - Anderlecht

78 - Ben Arfa - France - RW - Newcastle

78 - Sanchez - Chile - ST - Udenise

77 - Elia - Netherlands - LW - Hamburger SV

77 - Palladino - Italy - LF - Genoa

77 - Ilsinho - Brazil - RWB - Sao Paulo

76 - Obertan - France - RW - Man UTD

75 - Dentinho - Brazil - ST - Corinthians

75 - Dagoberto - Brazil - RF - Sao Paulo

74 - Jobson - Brazil - ST - Botafogo

74 - Marlos - Brazil - CF - Sao Paulo

74 - Fernandinho - Brazil - LF - Sao Paulo

72 - Defederico - Argentina - CF - Corinthians

72 - Misael - Brazil - LF - Ceara (Nordeste)

72 - Quintero - Columbia - RF - Santos Laguna

70 - Marcelinho - Brazil - CAM - Sao Paulo

Endret av Mr Wonderful
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Fifa11 i noen uker blir eg mer og mer forbanna og skuffet av spillet når eg spiller Online mot andre folk. Clubs er vel en historie i seg selv, kort fortalt LATTERLIG DÅRLIG. Over til det eg ikke skjønner, spilte masse Head to Head kamper de siste dagene. Hadde 3 tap etter 40 kamper. Var utrolig fornøyd. Men plutselig endrer motstander seg veldig. Ja vet det at man møtte folk på sin egen Lvl. Men de som eg møtte nå spiller jo helt likt. Kunne like godt vært samme person eg spilte mot hele veien. Eneste de gjør er å velge Chelsea, greit nok det. Men jesus for en spillestil folk har begynt å spille. Er jo bare 1 touch hele veien fram til spissene så er det "Pasning, Send på Løp og høy gjennombruddsball. Da er man alene gjennom med keeper 50% av gangene. Så er det kommet "Dream Team", Allerede tenker folk? Er vel ikke overrasket. Er jo så mye bugs i dette at det er bare å slutte å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...