Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig Eksamen 2010, Hva kom DU opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Fikk som nevnt stryk. Vi fikk vite temaet en halvtime før vi gikk inn, og da får vi skrive notater. Vi får ingen hjelpemidler når vi skal skrive notatene. Jeg skrev 3 sider om oppgaven, og jeg snakka til og med rundt det. Ingen ting av det var feil, så hvordan i helvette(!!!!!) er det mulig at den fuckings homsesensoren gir meg stryk da!?!??!?!?!?!??!?!?!!??!?!??!?!?! ??!?!?!?!? Hva skal jeg gjøre nå??? Går vg1. Må jeg ta igjen eksamen?? Når?

 

Hva var grunnen til at du strøyk hvis du mener ingenting av det var feil? Ga sensor noe forklaring?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Vi går idrettsfag så sa han:

 

"Spiller du fotball?"

Jeg : "ja"

Han "da tror jeg du burde lest mer i boka, og lagt i fra deg vm-kampene i helga"

 

Hadde han bare visst hvor mye jeg hadde lest, så tror jeg han hadde holdt kjeften.. Jeg kjente det kokte når han sa det der..

 

Han påstod at jeg ikke kunne noe om populasjon osv i økosystem, mens eksaminator sa "ja, det er rett" i 90 % av tilfellene...

 

Uansett, er vel ikke mye å gjøre? Skal jeg gi opp livet, eller får jeg ta den opp en gang? Når?

Lenke til kommentar

Var oppe i politikk og menneskerettigheter i dag.

 

Fikk 4 og er egentlig litt skuffa. Var en ganske så streng sensor mener jeg i og med at jeg mener jeg kunne det jeg skulle. I tillegg var det andre som vanligvis har gode karakterer som også fikk dårligere enn meg.

 

Kjipern at jeg fikk 4 i og med at jeg har 5 i standpunkt i faget pluss at jeg ikke har hatt noe under 5 på muntlig eksamen før. Men men, sånn er livet.

Lenke til kommentar

Noen som kan gi et eksempel på i virkeligheten om begrepet bærekraftig utvikling? Det er snakk om naturfag.

 

Går du i 10.klasse eller går du på VGS?

 

 

Jeg kom forøvrig ikke opp i noen eksamen på dag én av to, morgendagen blir spennende håper på null eksamner i år for da er det ferie :dribble:

Lenke til kommentar

Enklere enn vår skole, hvor vi får vite faget for så at vi får 48 timer forberedelsestid til å pugge hele boka.

Når vi møter opp til avatalt tid får vi en halv time kun 30 min! på å forberede stoff til eksamen, jeg skammer meg av ett elendig skolesystem.

Flere med samme type eksamen?

Lenke til kommentar

Enklere enn vår skole, hvor vi får vite faget for så at vi får 48 timer forberedelsestid til å pugge hele boka.

Når vi møter opp til avatalt tid får vi en halv time kun 30 min! på å forberede stoff til eksamen, jeg skammer meg av ett elendig skolesystem.

Flere med samme type eksamen?

 

Vi hadde det sånn i noen fag, men ikke alle. De fleste har 48-timerstypen med oppgave her.

Lenke til kommentar

Enklere enn vår skole, hvor vi får vite faget for så at vi får 48 timer forberedelsestid til å pugge hele boka.

Når vi møter opp til avatalt tid får vi en halv time kun 30 min! på å forberede stoff til eksamen, jeg skammer meg av ett elendig skolesystem.

Flere med samme type eksamen?

 

 

Vi har akkurat det samme. Helt sykt. Vi får heller ikke bruke boken e.l under forberedelsestiden på 30 min ;) HELT sykt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...