Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig Eksamen 2010, Hva kom DU opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt missfornøyd med at det er skolene selv som lager oppgavene, vanskelig å sammenligne/samarbeide/få hjelp med feks. folk her inne, samtidig som det gjerne blir forskjeller i nivået på oppgavene. I matte har de ikke giddet å lage nye oppgaver siden prøvemuntlig, så jeg håper jeg får matte med samme oppgave som jeg fikk 6 på der, når jeg trekkes opp på fredag, selv om det er ganske usannsynlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

kom opp i matematikk :ph34r: (det faget jeg frykta)

MEN, er utrolig fornøyd med innsatsen min, også var jo han sensor heldigvis utrolig hyggelig! :D

synes det faktisk var morsomt å jobbe med, for det gjelder å være kreativ og trekke inn så mye matematisk som mulig

 

fikk 5, en sterk en, og er ganske fornøyd med det siden det var matematikk

Endret av medlem-207017
Lenke til kommentar

Satan ass! 10 stk av 300 førsteåringer kom opp, og selvfølgelig var jeg blant dem. FML!

 

Nami og da! Alternativene var engelsk og matte, som jeg anser som bedre fag å komme opp i ;)

 

Menmen, noen som vet hva som skjer om jeg stryker? Må jeg gå opp hele faget på nytt, eller bare eksamen?

Lenke til kommentar

Fikk som nevnt stryk. Vi fikk vite temaet en halvtime før vi gikk inn, og da får vi skrive notater. Vi får ingen hjelpemidler når vi skal skrive notatene. Jeg skrev 3 sider om oppgaven, og jeg snakka til og med rundt det. Ingen ting av det var feil, så hvordan i helvette(!!!!!) er det mulig at den fuckings homsesensoren gir meg stryk da!?!??!?!?!?!??!?!?!!??!?!??!?!?!??!?!?!?!? Hva skal jeg gjøre nå??? Går vg1. Må jeg ta igjen eksamen?? Når?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...